Permalänk
Medlem

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/el...

Detta är ju bara helt otroligt pinsamt....

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/el...

Detta är ju bara helt otroligt pinsamt....

Lotterinämnden har gjort det igen. Ännu mer pinsamt när Fbk-spelaren har gått ut och sagt att han ville starta bråk med en av brynäs viktigaste spelare..

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Okej vad gör domaren? Kontroll över pucken ska man ha innan domaren blåser av för utvisning. Hade Luleåspelaren haft kontroll över pucken hade han inte passat en DIF-spelare till öppen kasse.

Permalänk
Medlem

En till seger idag med ettan och tvåan i interna poängligan borta. Jag är nöjd

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN SEGER MOT DIF! Fy bubblan så sjukt underbaaart! Hahaha jag bara NJUTER av att domarn var så kass!

När vi lulefans gnäller lite på domarna är vi bara gnällspikar enligt alla andra.. men när det går emot er så jävlar gnäller ni mer än vi gör på en säsong (okej inte ALLA DIFare men många).

hahahah hela min kväll och morgondag är förgylld

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
När vi lulefans gnäller lite på domarna är vi bara gnällspikar enligt alla andra.. men när det går emot er så jävlar gnäller ni mer än vi gör på en säsong (okej inte ALLA DIFare men många).

Haha kan det bli mera ogrundat?

Men som sagt, domaren hade en dålig dag på jobbet. Bara glömma och gå vidare. Skulle det vara något annat resultat än 2 så skulle det vara X.

Permalänk
Medlem

Ujuj, Skellefteå - Luleå på hemmaplan.

Det måste bara gå vägen

Permalänk
Medlem

Omgångens match ikväll -> MoDo - FHC

HEJA MODO!

Permalänk
Medlem

Äntligen match efter OS-uppehållet igen! Skönt med 4-1 seger mot LHC, alltid lika skönt att slå dom!

Haha vad jag garva åt Frölunda och Färjestad

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

1-0 seger över Lule
Seger för Modo ikväll, och dom tar sista slutspelsplatsen

Permalänk

Vad håller Frölunda på med? Rögle leder ju med 7-2

Snart börjar det roliga och förhoppningsvis får Frölunda storstryk även i Ejendals nästa säsong!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chew

Seger för Modo ikväll, och dom tar sista slutspelsplatsen

Lite tidigt sagt med tre omgångar kvar och knappt någon poängskillnad.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Vad håller Frölunda på med? Rögle leder ju med 7-2

Snart börjar det roliga och förhoppningsvis får Frölunda storstryk även i Ejendals nästa säsong!

Va fan säger du pöjk?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Va fan säger du pöjk?

Haha, först får de se till att ta klivet upp men det känns som att det är året då det händer. Lite läskigt att Rögle kan blixtra till så här men hoppas de går ner sig nu sista omgångarna:)

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Fyfaan... längesen jag mådde såhär jävla dåligt! Men ja.. Vi är inte bättre helt enkelt då har vi inget i ett slutspel att göra!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Fyfaan... längesen jag mådde såhär jävla dåligt! Men ja.. Vi är inte bättre helt enkelt då har vi inget i ett slutspel att göra!

Kan inte ens vara skadeglad, hoppas det löser sig.
Finns ju en liten chans till drömmötet Skellefteå - Luleå i en kvartsfinal!

Men nu är det ju så att domarna tappade fattningen mellan Tälje - Skellefteå så nu blir det att spela utan 5-6 forwards mot Modo.

Dom två i tälje som startade slagsmålet fick inte matchstraff, helt bissart dålig domarkvalité i elitserien!

Permalänk
Medlem

MEN FYFAN VAD JÄVLA DÅLIGA VI ÄR DÅ! HURFAAAAAN LYCKAS DOM! ÅÅÅÅH VAD SUR JAG ÄR JUST NU

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
MEN FYFAN VAD JÄVLA DÅLIGA VI ÄR DÅ! HURFAAAAAN LYCKAS DOM! ÅÅÅÅH VAD SUR JAG ÄR JUST NU

Förstår dig! Med årets lag borde luleå kommit topp 5. Blir inte alltid lika bra som det ser ut på papper

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
MEN FYFAN VAD JÄVLA DÅLIGA VI ÄR DÅ! HURFAAAAAN LYCKAS DOM! ÅÅÅÅH VAD SUR JAG ÄR JUST NU

Jag förstår det.. själv är jag jäkligt nöjd med Brynäs säsong så här långt. 6:a i serien med x antal skadade backar varje match? Som minst har vi haft 4 ordinarie backar. Det var och är så illa att folk på centerplats fått gått ner och spela back.. ändå slutar vi 6:a. Inte förlorat någon av de 6 senaste matcherna och vann mot både hv och linköping de sista omgångarna.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

2a i ES, grymt. Mot guldet Djurgården!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/wennerholm/a...

Så jävla kass haha.

http://www.youtube.com/watch?v=cfPAaLDQqKI

hahahhahahha, marcus nilson ingen poängmaskin........ pajas.

Permalänk
Medlem

HV71 - Timrå
Djurgården - Brynäs
Linköping - Frölunda
Skellefteå - Färjestad

Intressanta val

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
2a i ES, grymt. Mot guldet Djurgården!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/wennerholm/a...

Så jävla kass haha.

http://www.youtube.com/watch?v=cfPAaLDQqKI

hahahhahahha, marcus nilson ingen poängmaskin........ pajas.

Grymt imponerad av DIF i år! Följer inte ES så mycket då mitt lag aldrig går hela vägen upp igen I år är det dock vår tur igen efter förra årets fiasko,pratar så klart om Leksand;) DIF har verkligen höjt sig under Hardy och jobbar/spelar som alla lag borde göra.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Frölunda mot LHC, lätt 4-0 till Frölunda. Riktigt glad att vi slapp DIF.

Visa signatur

Canon 30D - BG-E2N - Canon 28/2,8 - Canon 50/1,8 - Tokina 100/2,8 macro - Sigma EX 70-200/2,8 - Mina Bilder
Marantz 2230 - NAD 2400 - H/K HD 970 - DIY HiVi F8 + Seas 27TDFC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yuri
Frölunda mot LHC, lätt 4-0 till Frölunda. Riktigt glad att vi slapp DIF.

Dream on...

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem

Snart dags o bege sig till Hovet och ta några kalla! Sen jävlar blir det gung och sjung för hela slanten. Fjunisarna i bif kommer att darra. Krossa brynäs.

Permalänk

Åhh Jimmie Jimmie!

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk

Idag tar fanimig FBK revansch ! Vargarna GO !

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.