Permalänk
Medlem

Tänkte dra ihop ett lag på Xbox nu!

Jag har redan 2 stycken som är intresserade, men behöver fler!
Mic är ett MÅSTE!
Mitt Gamertag: Sw I RefleKT

Skriv era Gamertags vid intresse!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Tjenare!

Eftersom jag inte hittade någon dedikerad FIFA 10 tråd startar jag en egen där vi kan snacka lite om spelet. Själv kom jag precis hem från butiken med spelet, och det är riktigt bra! Vad tycker ni?

Jo, det jag också undrar är om inga här på SweC kanske skulle vara sugna på att slänga ihopp alla våra virtuella pros och starta en SweC-klubb och försöka regera på Proffsklubbsmästerskapet som det så fint heter i spelet.

Hojjta till om intresse finns!:up:

Tänkte dra ihop ett lag på Xbox nu!

Jag har redan 2 stycken som är intresserade, men behöver fler!
Mic är ett MÅSTE!
Mitt Gamertag: Sw I RefleKT

Skriv era Gamertags vid intresse!

Permalänk
Skrivet av dennisfo:

Tänkte dra ihop ett lag på Xbox nu!

Jag har redan 2 stycken som är intresserade, men behöver fler!
Mic är ett MÅSTE!
Mitt Gamertag: Sw I RefleKT

Skriv era Gamertags vid intresse!

Låter fint, men menar du FIFA 10 eller FIFA 11?
FIFA 11 har ju precis släppts så nu lirar jag enbart det.

Intresse finns här iallafall!

Föressten, bara jag som stör mig på att man enbart har 40 sekunder på sig att ändra formation och startelva inför rankad online match? Börjar bli tjatigt att göra om allting varje gång för man inte kan ladda sin favvo-elva samt att man måste göra allt under pressen av satans timern.

Sen verkar det som att Career Mode är trasigt (Inte så oväntat kanske, med tanke på hur trasigt manager mode var i FIFA 10). Det rapporteras nämligen att talanger och unga inte utvecklas genom tiden, utan får max +1 overall eller mestadels t o m -1 overall. Jag hoppas innerligt att EA styr upp detta kvikt, för det är en gamebreaker. Jag som Manager-nörd köpte dels FIFA 11 för tränardelen.

Utöver dessa 2 saker älskar jag spelet, alltså gameplay'et i sig. Känns som spelarna är mer levande med 360-jostling samt Personality Plus. Mycket sköna nya animationer också, samt att målvakterna blivit smartare.

Lägg till mig på Live om ni vill utmana mig och mitt Arsenal; gamertag: pullson

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Låter fint, men menar du FIFA 10 eller FIFA 11?
FIFA 11 har ju precis släppts så nu lirar jag enbart det.

Intresse finns här iallafall!

Föressten, bara jag som stör mig på att man enbart har 40 sekunder på sig att ändra formation och startelva inför rankad online match? Börjar bli tjatigt att göra om allting varje gång för man inte kan ladda sin favvo-elva samt att man måste göra allt under pressen av satans timern.

Sen verkar det som att Career Mode är trasigt (Inte så oväntat kanske, med tanke på hur trasigt manager mode var i FIFA 10). Det rapporteras nämligen att talanger och unga inte utvecklas genom tiden, utan får max +1 overall eller mestadels t o m -1 overall. Jag hoppas innerligt att EA styr upp detta kvikt, för det är en gamebreaker. Jag som Manager-nörd köpte dels FIFA 11 för tränardelen.

Utöver dessa 2 saker älskar jag spelet, alltså gameplay'et i sig. Känns som spelarna är mer levande med 360-jostling samt Personality Plus. Mycket sköna nya animationer också, samt att målvakterna blivit smartare.

Lägg till mig på Live om ni vill utmana mig och mitt Arsenal; gamertag: pullson

Jaja, självklart så snackar jag om Fifa 11! Acceptera friends request...

Permalänk

Någon som kör Ultimate Team på 11'an?

Permalänk
Skrivet av DreamBean:

Någon som kör Ultimate Team på 11'an?

Inte än, det finns inte, men det kommer släppas som patch i November till FIFA 11.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

Okey, bra då hinner man spela några be a pro/carrier mode matcher

edit: Någon som har vågat att köra Milan med 4-2-4 uppställning?

Ronaldiho- Zlatan - Pato - Robihno

Permalänk
Avstängd

bättre att prova 4-2-3-1 då

Pato-Ronaldinho-Robinho
Zlatan