Permalänk
Medlem

jag vill också ha en invite och jag kan byta mot red orchestra guest pass till steam?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skulle jätte gärna vilja få en voddler inv. Har tyvärr inget att byta med men någon vänlig själ finns det väl

Visa signatur

AMD AM2 6000+/4GB/HD4770/500GB+750GB/Windows 7 64bit

Permalänk
Medlem

Här kan man få en Spotify invite och Nästa vecka kan man få en Voddler invite, http://www.youtube.com/watch?v=VHJLHX_8aRo

Visa signatur

Ryzen 5950x | RTX 4090 | 64GB 3600Mhz| WD Black sn850 2TB
NAS: Unraid | 8GB 2133Mhz | ASRock C236 WSI | Intel G4600 | 32TB WD RED
YT:youtube.com/patan77xd IG:instagram.com/patan77 Webwww.patan77.com

Permalänk
Medlem

skulle gärna vilja ha en voddler invite

Permalänk

Jag har 3 invites att ge bort, Så ni som är registrerade -05 eller tidigare och vill ha en invite till voddler skicka ett pm till mig.

Först till kvarn gäller.

Edit, Alla invites är nu slut

Permalänk

Jag skulle uppskatta väldigt mycket om tomten kom med en invite såhär på Julafton

Kan erbjuda tre HoN invites för en Voddler invite.

E-post: alexx.1992@gmail.com

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

hur funkar det om man vill ge bort en invite till voddler ?
Jag menar min E-mail står ju i inviten och i fälten man måste fylla i för att regga sig ! ( går ej att ändra e-mail adress på den raden )

Mvh Volfram

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av volfram
hur funkar det om man vill ge bort en invite till voddler ?
Jag menar min E-mail står ju i inviten och i fälten man måste fylla i för att regga sig ! ( går ej att ändra e-mail adress på den raden )

Mvh Volfram

Du måste nog ha fått en invite som du kan skicka till andra dvs. du är medlem och får en invite du kan skicka till någon annan.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

Tar gärna en invite om det är någon vänlig själ som vill dela med sig

Har tyvärr inget att erbjuda i gengäld :/

Visa signatur

○ Citera

Permalänk
Medlem

Vill också ha en Voddler invite eller byta mot en Google Wave invite.

rikard.lundmark@gmail.com

Permalänk
Medlem

Eftersom att julen precis är slut och det är nyår och allt så delar jag ut 3 st invites.
Först till kvarn och registrerad före -05 är det som gäller. Skicka ett PM så mailar jag en invite om PM:et är trevligt nog.

Edit: Invites slut.

Visa signatur

If it's not on fire, tweek it some more.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twisted
Eftersom att julen precis är slut och det är nyår och allt så delar jag ut 3 st invites.
Först till kvarn och registrerad före -05 är det som gäller. Skicka ett PM så mailar jag en invite om PM:et är trevligt nog.

skickade ett pm till dej men i all hast så glömde jag att läsa att man var tvungen att va registrerad före 05 så skit i mitt pm

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om någon har en invite över så skulle de vara kul at få pröva det här.

trennefelt@hotmail.com

Permalänk

är också väldigt sugen på en invite om det finns nån snäll själ.

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en Vodler invite. Kan byta mot något av följande; Facebook invite, hotmail invite, gmail invite, lunarstorm invite. Kan även tänka mig att slänga in en bdb invite vid snabb affär!

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk

Skulle gärna vilja ha en invite.

safc66@gmail.com

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk

http://www.premiuminvites.com/ där har ni gubbar

Visa signatur

Intel Core i7 860 2.8GHz | Gigabyte GA-P55-UD4 | 4GB DDR3 1333Mhz | 1TB Hårddisk | ATI Radeon HD5770 1GB | Fractal Design Newton R2 650W modulär |
Kabinett
Antec Three Hundred | Windows 7 Home Premium 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hultent3
Vill gärna ha en Vodler invite. Kan byta mot något av följande; Facebook invite, hotmail invite, gmail invite, lunarstorm invite. Kan även tänka mig att slänga in en bdb invite vid snabb affär!

BDB är ju bilddagboken

Visa signatur

Intel Core i7 860 2.8GHz | Gigabyte GA-P55-UD4 | 4GB DDR3 1333Mhz | 1TB Hårddisk | ATI Radeon HD5770 1GB | Fractal Design Newton R2 650W modulär |
Kabinett
Antec Three Hundred | Windows 7 Home Premium 64-bit |

Permalänk
Medlem

Fick en invite precis men jag är bortrest, sitter på en moden lina(mobil) tar lite för långt tid att ladda sign-up sidan får vänta tills jag är i sverige

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Om nån har en invite över så tar jag gärna en. Har inget att erbjuda som jag kan skriva här. Ett pm går bra

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

ja, jag säger precis som alla andra, har ni en invite som ligger och skräpar i ett hörn så släng gärna iväg den i denna riktning.

fam.carlberg@telia.com

Permalänk
Medlem

Hej skulle gärna vilja som alla andra ha en Voddler invite. Kan bytas mot en Google Wave Invite! Skicka till: marcus_ryhage@hotmail.com så ska jag omedelbart skicka en Google Wave invite:)

Permalänk
Medlem

Tar också väldigt gärna emot en invite.

confused_boy@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Finns det någon har eller vet vart man kan få tag en voddler invite PM:a isf eller skicka på

Haziza87@hotmail.com

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Jag tar också emot en invite om möjligt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W

Permalänk

Tar gärna emot en invite. Har what.cd och swebits.org att byta mot om det är av intresse.

Permalänk
Medlem

Jag har invites på google wave och en den torrenttrackers
vill gärna byta mot en voddler invite, PM vid intresse

Visa signatur

Gigabyte GA-EP43-DS3 | Kingston 4GB DDR2 800MHz | Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16Ghz | Sapphire Radeon HD 4870 512MB GDDR5 | hiper type-r 530w Modular | 2,5TB HDD

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite också. Har tyvärr inget att byta mot..

Brandten@gmail.com

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Skulle också uppskatta en invite om någon vänlig har någon över.

christian.hjartmyr (at) gmail.com

Permalänk

Tjena! Skulle gärna få en invite! har en dirt 2 voucher som jag fick med mitt 5850 som jag skulle kunna byta mot! pma mig.

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw