Permalänk
Medlem

Bilstereo med USB?!

Hejsan!

Jag söker en bra bilstereo med USB-anslutning!

Priset ska gärna ligga runt tusenlappen (1000kr). 200kr +/-

Om någon har ett bra förslag så tipsa gärna!

/J

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL Nätdel: Corsair TX 850W V2 80+ Bronze Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB HDD: Samsung 750-Series EVO 500GB RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB WindForce 2X OC

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jagger
Hejsan!

Jag söker en bra bilstereo med USB-anslutning!

Priset ska gärna ligga runt tusenlappen (1000kr). 200kr +/-

Om någon har ett bra förslag så tipsa gärna!

/J

Pappa köpte en sån, kostade 4 lax original men var nedsatt 3 tusen.

Vet inte om dom brukar vara så dyra men annars är det väll bara att ta första bästa, lär ju knappast vara stor skillnad i ljudkvalite eller så om dem ligger på runt 1000kr?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Tror biltemas är ganska bra.. De har USB lågsignal ut osv.. Och sedan kostar de 500kr!

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Har biltemas. Den är helt ok förutsatt att du inte ska lyssna på radio. Lite väl ljusstark display också men man vänjer sig ganska snabbt. Vet inte om de har ändrat nu men när jag köpte min för ca 1,5 år sedan klarade den inte mer än 2 gig. kostade 449 men då saknar den cd-spelare. Ska troligtvis köpa en ny nu men tror det blir något lite snyggare Finns flera för runt 1000-lappen. Kolla www.brl.se och www.mds.se De brukar ha ett hyfsat utbud och inte alltför brutala priser. www.prisjakt.nu listar ju alla butiker också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

JVC KD-R401 1500kr hos BRL
Hillman HDC-1140 999kr på itsajten.se

Permalänk

Jag skulle satsa på en Pioneer stereo. Helt klart grymmast! Men har bara erfarenhet av de dyrare varianterna, men de har bra ljudkvalitet och bra finesser.

Vet inte hur denna är men en Pioneer skulle jag rekommendera iaf!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=384870

Edit: Dock har den bara en lågnivå, fast du kanske inte är ute efter att ha flera slutsteg mm?

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar! Tror jag har bestämt mig för en Pioneer! ConTigents tips!

Jag hade bara tänkt mig 2 st 6-9:or och KANSKE en liten låda. Det ska inte vara något värsting ljud, men så pass att man kan dra på lite i alla fall!

Tack igen

/J

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL Nätdel: Corsair TX 850W V2 80+ Bronze Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB HDD: Samsung 750-Series EVO 500GB RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB WindForce 2X OC