Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ithilien
Tycker att forumet här på SweC börjar likna motsvarigheten till TV-världens Dokusåpor.
Vad jag vet så är det väldigt trångt på förstaplatsen i "konsten att kasta skit på varandra", den innehas av 100tals från forumet.

Lite trist att sitta o läsa sånt var dag när man loggar in på SweC, faktum är att många loggar på denna sajt för att lära sig lite utav andras kunnande och misstag. Inte behöva sitta o läsa om totalt ordbajseri utav människor som verkar ha för lite att göra.
Det räcker väl med att hjälpa TS, tipsa han om vad han kan göra istället för att leka "hänga gubbe" och skapa osämja?!

Amen brotha.:D;) *hålla med*

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ithilien
Tycker att forumet här på SweC börjar likna motsvarigheten till TV-världens Dokusåpor.
Vad jag vet så är det väldigt trångt på förstaplatsen i "konsten att kasta skit på varandra", den innehas av 100tals från forumet.

Lite trist att sitta o läsa sånt var dag när man loggar in på SweC, faktum är att många loggar på denna sajt för att lära sig lite utav andras kunnande och misstag. Inte behöva sitta o läsa om totalt ordbajseri utav människor som verkar ha för lite att göra.
Det räcker väl med att hjälpa TS, tipsa han om vad han kan göra istället för att leka "hänga gubbe" och skapa osämja?!

Tycker han ska vara glad över priset istället en att gnälla över ett falskt OS.Vad kunde han ha förväntad sig? Kurdeen skulle nog bli lika förvånad över hans reaktion som jag vart o.o..

tala är silver,tiga är guld.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chris82
Tycker han ska vara glad över priset istället en att gnälla över ett falskt OS.Vad kunde han ha förväntad sig? Kurdeen skulle nog bli lika förvånad över hans reaktion som jag vart o.o..

tala är silver,tiga är guld.

Så man ska tiga när en person säljer "förfalskat" windows och påstår att det är äkta och säkert bedragit flertal andra personer ?

Det är ju bara skitsnack..

Nu litar jag aldrig på blocket annonser med sånt där språk och utforming av det hela.. Ibland får man faktiskt skylla sig att man gick på sånt men vi hjälper till så mycket vi kan såklart MEN enbart om personen som vill ha hjälp, hjälper oss..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chris82
en jävla massa dynga

Var väl mest quoten jag var ute efter

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chris82
Tycker han ska vara glad över priset istället en att gnälla över ett falskt OS.Vad kunde han ha förväntad sig? Kurdeen skulle nog bli lika förvånad över hans reaktion som jag vart o.o..

tala är silver,tiga är guld.

Han vill tydligen ha en äkta OS. Ville han ha ett flaskt skulle han kunnat fixa det själv gratis och då vart priset inte så bra va?