Hur mycket lagringsutrymme använder du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Har inte rippat filmerna..

[SPOILER Behöver jag skriva mer ? :P[/SPOILER]

Nej.
$7 All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden

Permalänk
Medlem

7tb av 12,5 tb som används.

ingen porr endast filmer och serier:)

Permalänk
Medlem

använder 60GB och totalt finns det 120GB, musik typ 2GB och filmer 4-5GB men typ inga spel men vad kan man spela på en data som e 6 år gammal....?

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Boss302:

Nej.
$7 All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden

Tror du man har 12TB till egenproducerad musik eller bilder?
Skrev heller inte jag har laddat ner filmerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tror du man har 12TB till egenproducerad musik eller bilder?
Skrev heller inte jag har laddat ner filmerna.

Någon fråga varför du rippat 500gb film för att sedan bränna ut, att då svara. "Jag har inte rippat dem ;)" är väl att provocera i onödan?

Jag sade heller inta att du hade piratkopierat. Du undra om du behövde säga mer? Jag svarade nej p.g.a ytterligare info kanske skulle strida mot swec regelverk, som jag inte tror de kommer ändra på p.g.a att flera personer har mycket lagringsutrymme.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Boss302:

Någon fråga varför du rippat 500gb film för att sedan bränna ut, att då svara. "Jag har inte rippat dem ;)" är väl att provocera i onödan?

Jag sade heller inta att du hade piratkopierat. Du undra om du behövde säga mer? Jag svarade nej p.g.a ytterligare info kanske skulle strida mot swec regelverk, som jag inte tror de kommer ändra på p.g.a att flera personer har mycket lagringsutrymme.

Jag vet mycket väl vad crackman frågade.
Du citerade sedan §7, vad tror du då jag tror:) ?

Kan sweclockers regler rätt väl och speciellt §7 så längre än så går jag inte.

Permalänk
Medlem

strax över 5TB till allt möjligt, skulle nog behöva lite till...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Liten uppdatering..

2.5TB i huvuddatorn och ca 2.1 TB i server samt 750GB löst och en 400 GB extern.

Permalänk
Medlem

hm totalt utnyttjat ligger jag på 100gb total ledigt utrymme ligger på 3tb, endast windows, office, visual studio samt lite jobb installerat.

servern : 500gb av 4tb mesta del bilder och arbete

Visa signatur

____________
snälla använd citat för att få snabbare svar.