problem med acer 3003lmi...tangentbord och mus funkar ej allt är super segt

Permalänk
Medlem

problem med acer 3003lmi...tangentbord och mus funkar ej allt är super segt

Min sambo har en Acer apire 3003 lmi. för ett tag sedan började de att sega nått otroligt och man var tvungen att starta om den hela tiden. jag tröttnade på de där så jag fromaterade om hårdisken på den. allt var frid och fröjd och jag började upptatera service pack ( de är xp )mm och intsaqlera programmen som hon behöver... då blev den seg igen så seg att inget funkade ......

Nu funkar varken tangentbordet eller muspekaten..jo den trådlösa musen funkar....jag provade att starta den i felsäkert läge då funkade allt. porecis som de skulle göra. Ska man stänga av den får man trycka ner avstängningsknappen i 1 minut då först stänger den av sig......har läst på nätet att de finns många som fått samma problem, men tyvärr ingen svar som talar om vad felt är........någon här som kan hjälpa mig lösa de här....eller är de så att de bästa är att hoppa sönder den och köpa en ny....

Wilsa

Permalänk
Medlem

Hej hittade hjälp och nu tror jag den funkar, de var så enkelt att man tog bort batteriet.....då funkade allt igen....skumt va