Flexibel kylare från Scythe

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Flexibel kylare från Scythe

Experterna hos Schythe lanserar en specialram för enkel kylning av hårddiskar och expansionskort.

Läs nyheten

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Dec 2003

Jag minns att jag har sett en liknande produkt förut. Kan inte komma på namnet nu.

Jag antar att det är bra att ha en sån här produkt om man inte har en fläkt i sidan på chassit vid grafikkortet och behöver lite extra flås på grejerna.

Priset var mycket attraktivt.

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Nov 2007

väldigt smart kanske blir ett inköp

Intel Core i5 7600k @4.2ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | MSI Black RX Vega 56 @ Vega 64 bios | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus ROG Strix Z270i Gaming/K1 | Cryorig H7 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Feb 2006

Passar perfekt till Accelero S1. Så slipper man tynga ner grafikkortet med två 120mm-fläktar. PCBn sviktar redan så det räcker. Ska köpa!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2009

oh dethär kan vara en ide
mitt ultra rullar på i 96c full load med min klock så behövs mer kylning,

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Märsta
Registrerad
Nov 2008

Såg väldigt trevlig ut, kanske blir ett köp.

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2009

En recension vore inte fel sen!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jul 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naess
En recension vore inte fel sen!

Det skulle isåfall vara en liten sådan med bilder i olika positioner och med olika moderkort/grafikkort.

Helt klart önskvärt att fixa en recension eller att någon skapade ett galleri!
En sådan eller 2 skulle jag gärna ha för SSDs i ett litet chassi, då specialbyggt.

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:Intel i7-2600K | Asus Gene-Z | 8GB | 1x520,240GB+2xIntelG2 80gb | ATI 6970 | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL | Nec 3090wqxi Server:IntelAtom, 1GB, 4TB,Ubuntu | Kamera:Canon 550D,18-135 MySpace

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Saxnäs i västerbotten
Registrerad
Jan 2005

visst är det ett par stycken på swec som för några månader/ år sedan byggt sådana här ställningar att montera i en ledig slot. denna ser ju användbar på många sätt och vis. kul att sådana här saker hittar ut på marknaden för folk som är för lata för att snickra ihop själv

8320-16GB-280x