Hwinfo32 uppdateras till 3.25

Permalänk
Melding Plague

Hwinfo32 uppdateras till 3.25

Det populära verktyget Hwinfo32 uppdateras med stöd för nya komponenter.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Synd att det bara är för DOS och Windows, och inte för Linux, BSD, Mac, och Solaris.

Permalänk
Medlem

nice

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk

Ser ni ändrade rubriken då fel versionsnummer uppgavs, tyvärr blev det fel igen då det ska vara 3.25 och inte 3.35 eller 2.35 som ni först skrev...

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Medlem

Dålig dag för sweclockers?

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av prozzac
Dålig dag för sweclockers?

Tråkiga nyheter är bättre än INGA nyheter

Har aldrig testat det här programmet, kanske tar och gör det nu

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem

Det här är väl en klockren SweC-nyhet, eller vad tjötar ni om? Cpu-z rapporteras det ju om, så varför inte detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ClAyMan
Det här är väl en klockren SweC-nyhet, eller vad tjötar ni om? Cpu-z rapporteras det ju om, så varför inte detta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeKGubben
Tråkiga nyheter är bättre än INGA nyheter

Har aldrig testat det här programmet, kanske tar och gör det nu

Tror herrarna/damerna syftade på att det blev lite tokigt med rubriken.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Japp de lyckades först ta bort mitt inlägg som syftade på felet och sen ändrade de rubriken! So what? Ni gjorde litet fel. Ingen dör av att få veta det. Var det dock nödvändigt att ta bort min kommentar? Censur?

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armind
Japp de lyckades först ta bort mitt inlägg som syftade på felet och sen ändrade de rubriken! So what? Ni gjorde litet fel. Ingen dör av att få veta det. Var det dock nödvändigt att ta bort min kommentar? Censur?

Eller också kanske din kommentar råkade försvinna tillsammans med artikeln? De ändrade nämligen inte bara rubriken, de tog bort hela artikeln och ersatte den med en ny, vilket du ser om du kollar i RSSen. Vore annars en konstig sak att censurera, tror mer gott om Swec än så.

OT: Kul med en ny version! HWinfo är ett jättebra program, gillar det skarpt.

/joar.

Visa signatur

Lyssna till vad jag menar, inte vad jag säger!
|| Win11 x64 -- AMD Ryzen 7 3700x @ 3.6GHz -- Noctua NH-U14S -- Asus ROG Strix B450-F Gaming -- Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC -- Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x16GB @3600MHz -- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD -- Corsair RM750x 2021 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joar
Eller också kanske din kommentar råkade försvinna tillsammans med artikeln? De ändrade nämligen inte bara rubriken, de tog bort hela artikeln och ersatte den med en ny, vilket du ser om du kollar i RSSen. Vore annars en konstig sak att censurera, tror mer gott om Swec än så.

OT: Kul med en ny version! HWinfo är ett jättebra program, gillar det skarpt.

/joar.

Censur är det ändå! Då lägger man till att det blev fel i den förra rubriken så fungerar det i världen!

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

Hade aldrig hört talas om det här programmet tidigare, men första intrycket är mycket bra.

Smidigt, enkelt och rent.

Det har väl ungefär samma funktioner som Everest Ultimate Edition har, men detta är ju gratis

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE