Firefox 3.6 Beta 1 släpps för publik

Permalänk
Melding Plague

Firefox 3.6 Beta 1 släpps för publik

Utvecklingen av den populära webbläsaren Firefox fortsätter i oförminskad takt. Nu släpps version 3.6 Beta 1 för allmänheten.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Oooooold news Surt att Swec postar nyheter nästan sist, av alla sidor jag kikar på iaf.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Det har varit helg och redaktionen har väl varit ute och svinat runt på korgen kanske.

Kul att FF bara blir bättre och bättre.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Laddar hem nu! tror dock jag behåller Chrome som jag tycker är underbart! och snabb!

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

Går undan med deras updateringar ju känns som man får en varje dag typ

Var ju klart lite roliga 'nyheter' så att säga.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Surt att det inte installerade över det gamla Firefox.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
Laddar hem nu! tror dock jag behåller Chrome som jag tycker är underbart! och snabb!

Använder du inte RSS? FF har överlägset bäst RSS, det är bl a därför jag kör FF.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk

Nån annan som får detta:

Flera tabbar i FF visar sig som flera fönster i Windows 7 RC1? Inge speciellt men bara lite smådrygt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marabou
Nån annan som får detta:

Flera tabbar i FF visar sig som flera fönster i Windows 7 RC1? Inge speciellt men bara lite smådrygt.

Det är ju en medveten funktion, precis som IE8 gör i W7. Men funktionen anses för buggig för att hinna bli klar så den kommer tas bort till Firefox 3.6 iofs... Men den kommer tillbaka till Firefox 3.7...

Men det är lätt att koppla ur om du inte gillar den (jag gillar den...)
about:config -> browser.taskbar.previews.enable

Permalänk
Medlem

Kan man inte använda Personas med Version 3.5.4 ?

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StRANGER
Kan man inte använda Personas med Version 3.5.4 ?

Antar att det är inbyggt nu mera.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NUW4
Oooooold news Surt att Swec postar nyheter nästan sist, av alla sidor jag kikar på iaf.

Sweclockers brukar vara lite sena, men sanningshalten är mycket större i SCs nyheter Inte som vissa som bara skriver nyheter om varje rykte de hör ^^

Visa signatur

Balle

Permalänk
Inaktiv

Varför vill man ha dekorationsramar på fullskärmsvideo?

Permalänk

Vad är ens Personas...

Permalänk
Avstängd

Den stödjer WebGL va?

Permalänk
Medlem

Bättre stöd för windows 7?

Visa signatur

mehp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teejee
Det är ju en medveten funktion, precis som IE8 gör i W7. Men funktionen anses för buggig för att hinna bli klar så den kommer tas bort till Firefox 3.6 iofs... Men den kommer tillbaka till Firefox 3.7...

Ah.. Tråkigt, hade hoppats på det. Då får man vänta till 2010 för det mao.

Permalänk
Medlem

Kör 3,6 beta nu men ingen syn av personas här tyvärr :/
och när jag försöker installera så vill den inte, inkompatibel

edit: använder windows 7 ultimate x64

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Hedersmedlem

tycker dem borde jobba på en ordentlig 64bit version i stället. Det är ju knappast så att mängden 64bit OS inte ökar

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Vad är ens Personas...

http://www.getpersonas.com/en-US/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle2003
Använder du inte RSS? FF har överlägset bäst RSS, det är bl a därför jag kör FF.

Google Reader > Any rss läsare

Visa signatur

Dator: AMD64 3600+ 65nm - Geforce 6800NU - 4x1024 Corsair 5400 - 1.5TB Hårddisk - Biostar TA690G m-atx - Antec Sonata ::
Sony Playstation 3 :: Sony KDL-40D3000 -

Permalänk

firefox är nåt otroligt trögt för mig nuförtiden..och då har jag ändå en bra dator...seeeg som kola vid uppstarter,sidbyten och sånt...anar att det kan vara nåt crap med flash eller dylikt.. men..

förr så var det så mkt snabbare..
man kanske skulle installera en gammal version?
har nån några funderingar?

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darknessviking
firefox är nåt otroligt trögt för mig nuförtiden..och då har jag ändå en bra dator...seeeg som kola vid uppstarter,sidbyten och sånt...anar att det kan vara nåt crap med flash eller dylikt.. men..

förr så var det så mkt snabbare..
man kanske skulle installera en gammal version?
har nån några funderingar?

eller så kör du ett 64bit os nuförtiden allt fler kommer märka av det problemet

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darknessviking
firefox är nåt otroligt trögt för mig nuförtiden..och då har jag ändå en bra dator...seeeg som kola vid uppstarter,sidbyten och sånt...anar att det kan vara nåt crap med flash eller dylikt.. men..

förr så var det så mkt snabbare..
man kanske skulle installera en gammal version?
har nån några funderingar?

Gör backup på dina bookmarks och radera sen hela din profil och starta upp på nytt, och installera bara add-ons som du verkligen använder. Antingen är det nån add-on som spökar eller så är det något korrupt i databasen (som ligger i profilen).