Tips, bli Idolkund hos Dustinhome!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland / Linkeboda
Registrerad
Okt 2003

Tips, bli Idolkund hos Dustinhome!

Har provat att söka i forumet, men inte hittat nån tråd där detta tas upp.

Märkte precis att man kan bli så kallad "Idolkund" hos http://www.dustinhome.se, nu när de är huvudsponsor till Idol. Därmed får man samma förmåner som studentkunderna, fri frakt och rabatt på stora delar av sortimentet.

Citerar http://www.dustinhome.se/dp_2061.aspx

Citat:

Registrera dig som Idolkund
Idol 2009
Här kan du som följer Idol registrera dig för att få:

* Idolrabatt på hela vårt sortiment*
* Unika Idolerbjudanden
* Alltid fraktfri leverans (Gäller ej hempaket eller pall)

Om du redan är kund hos Dustin home ber vi dig att kontakta oss på idolkund@dustinhome.se i stället för att fylla i formuläret. Bifoga då kundnummer i mailet.
Vi kan inte lägga till rabatten på befintlig order. Avvakta bekräftelse från oss om att kundtypen är ändrad innan du skickar din beställning. Om ärendet är brådskande ber vi dig kontakt
orderavdelningen på 08-553 44 900.

Är du registrerad som student hos Dustin home så har du redan samma förmåner och behöver inte göra om ditt konto.

* Idolrabatten gäller hela vårt sortiment, men beroende på prissättning så kan rabatten variera och det kan förekomma produkter där det inte är möjligt med ytterligare Idolrabatt.

Själv är jag redan studentkund, men detta är ju utmärkt för er som inte är studenter.

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Intressant..

Tyvär avskyr jag idol å allt vad det nu heter och lär inte byta åsikt iom detta, men värt att ta en närmare titt på.

Skulle haft pengar också...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Lät jättebra med "alltid fraktfri leverans", men,
Alltid var till 31/12.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mitt i Skåneland
Registrerad
Dec 2008

crap att jag inte visste det när jag köpte mitt 260..

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori