Hämta ut två varor samtidigt när det ena inte kmr in i lager om flera veckor?

Permalänk
Medlem

Hämta ut två varor samtidigt när det ena inte kmr in i lager om flera veckor?

Hej!
Jag har tänkt att bygga en ny dator i slutet av månaden elr i böjan av nästa.
Jag hade tänkt att beställa delarna från både komplett och inet.
Såg att komplett hade ett erbjudande på Corsair XMSC 1600Mzh 4GB för endast 899kr, och hade tänkt beställa det tillsammans med Sapphire 5850 för 2499kr, men beräknas vara i lager i början av december.
Och nu till frågan, kan jag beställa båda varorna och hämta ut båda när 5850 kommit i lager? Hade tänkt hämta de i Göteborg, och eftersom erbjudandet på minnena endast gäller fram tills idag så var min tanke att beställa det idag.

Tack i förhand!

Visa signatur

i5 750 | Asus P7P55 | Sapphire 5850 | Fractal Design Define R2 Svart | Seagate 1tb | Intel X25-V 40gb | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | Dell 2209WA |

Permalänk
Medlem

De flesta paket ligger bara typ 2 veckor på posten.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Glömde säga att jag tänkte hämta ut det i deras butik i Göteborg.

Visa signatur

i5 750 | Asus P7P55 | Sapphire 5850 | Fractal Design Define R2 Svart | Seagate 1tb | Intel X25-V 40gb | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | Dell 2209WA |

Permalänk

Köp båda två i samma order bara, så betalar du nu, men hämtar grejerna när allt i ordern finns i lager.

Permalänk
Medlem

Fanns visst ett alternativ så att båda varorna skickades samtidigt när båda fanns i lager.

Visa signatur

i5 750 | Asus P7P55 | Sapphire 5850 | Fractal Design Define R2 Svart | Seagate 1tb | Intel X25-V 40gb | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | Dell 2209WA |