Permalänk

när man läser så känns det som att vi har ett par pyomaner på swec trotts allt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

polisen kommer sätta upp vaktschema runt bocken efter den här listan .. hehe

för alla vet ju att det är viktigare att se till att bockjäveln inte brinner eller filer piratkopieras än att det begås ett mord t.ex

mord medför ju bara en mindre som piratkopierar

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

13 december tror jag på.

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

Tror på 27 december

Permalänk
Medlem

29 december gissar jag på.

Permalänk
Medlem

Jag tippar 19e december.

Permalänk

18 December

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kan inte Gävle kommun blanda i något salt eller liknande i den så att den brinner i någon häftig färg.

Jag tippar den 23 dec för då slutar vi skolan.

Visa signatur

"Trying is the first step towards failure" Homer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jenka27
Kan inte Gävle kommun blanda i något salt eller liknande i den så att den brinner i någon häftig färg.

Jag tippar den 23 dec för då slutar vi skolan.

oh 23 december låter inte kul. Själv slutar man den 18

Givetvis kommer den brinna den 8 dec.

Permalänk
Medlem

15 december gissar jag på

Visa signatur

Extrem indiespel gamer

Permalänk
Inaktiv

kommer att stå kvar i år

Permalänk
Medlem

25e december!

Permalänk
Medlem

30 Nov. Insiderjobb, snubbarna vid namn Malcolm och Johan från Österbybruk byter ut flamskyddet mot kristallint industriolja. Mycket svart rök och polisen haffar först fel misstänkt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Gissar på någon vecka innan jul. Gissar även att granen i fruängen centrum blir kaffeved runt den tiden. (som varje år)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
30 Nov. Insiderjobb, snubbarna vid namn Malcolm och Johan från Österbybruk byter ut flamskyddet mot kristallint industriolja. Mycket svart rök och polisen haffar först fel misstänkt.

Jag satsar på att det används helikopter och att polisens julrenar har blivit bombhotade så de inte kan ingripa.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Den brinner på nyårsafton av att någon köper den största låda med fyrverkerier och sedan ställer den under och fjuttar på.

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

Den 12e Dec brinner den ner, tro mig!

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

Jag gissar på 23:e december!

Permalänk
Medlem

Jag gissar på 14 december.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Den 12e Dec brinner den ner, tro mig!

Fucka inte upp mina odds med sånt där snack!

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk

gissar på den 7 december

Permalänk
Medlem

13 december!

Permalänk

Skriv in mig på den 26 dec

Visa signatur
Permalänk

6 December..

Permalänk
Medlem

Bocken planeras för övrigt att monteras ner till tjugondag knut, inte vid nyår som var fallet fram till för ett par år sedan. Under förutsättning att den inte bränns ner innan dess förstås.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk

Snart börjar det bli spännande.

Jag tror fortfarande att bocken brinner på min födelsedag.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag slår väl till på 30 December då, det verkar bra.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
13 december!

HaHa! jag är först med lucia.......

Permalänk

För er med riktigt mycket fritid kan ni övervaka bocken här: http://www.merjuligavle.se/Bocken/Bockenkamera1/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Alltså... det måste ju vara deras vilja att bocken ska brinna, varför skulle de annars klämma upp två webbkameror som står och filmar den 24/7?

Jag tror på... 27e!

//Gorian

Visa signatur

---