Permalänk

T61P - Var?

Hej.

Är på jakt efter en begagnad T61P och stöter på lite problem. Kan nämlingen inte hitta något bra ställe att köpa dom ifrån. Har hittat ett par på blocket, men får inget svar av säljaren.

www.reuseit.se verkar ha ett par inne, men jag har aldrig hört talas om företaget och vet inte om de går att lita på, samt att det inte går att beställa mot postförskott från dom.

Någon som har tips på var jag kan hitta begagnade T61P? Är ute efter T61P med upplösningen 1680x1050.

Tacksam för svar!

* Inlägg redigerat enl. §9 /videfix *

Permalänk
Inaktiv

Du kan nog känna dig trygg att handla av reuseit, en polare har köpt en padda där utan problem. Själv hade jag dock hållt ögonen ute på Blocket (de som finns ute där nu är det fantasipris på, 14k för en t61p kan dom ju glömma att dom får, det är ju nypris). Dessutom kan du göra klipp på Tradera, gick en t61p där för ett par veckor sedan för 6500 som jag tycker är ett rimligt pris för en mycket bra dator. Dock har de flesta t61p WUXGA (1920x1200) men det finns givetvis i 1680x1050 också även om de är lite sällsyntare.

Permalänk

Ah så bra :). Tänk att det finns andra nattugglor uppe så här dags.. tack för snabbt svar!

Permalänk
Inaktiv

Lycka till med inköpet, ställ frågor här i forumet om du behöver hjälp efter inköpet, just t61p är en av mina favoriter i samlingen