Hjälp med inloggning

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Saltsjöbaden
Registrerad
Jul 2004

Hjälp med inloggning

Ok hittade inget bra ställe att posta tråden men eftersom problemet uppstod när admin skulle ändra användarnamn så att jag skulle få tillträde hit så.....

Anledningen till att jag frågar är att det är tämligen bråttom och jag har av någon anledning inte fått svar från SC än.

Till frågan. Vad är mitt användarnamn om man får detta vid "glömt lösenord"?

Username: Sveriges<br>PC-verkstad

Password: XXXXXXXX

Problemet uppstod alltså när jag skulle få en titel på forumet.

Mvh Ton

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Mar 2005

Ett litet tips, eftersom 99,9% av användarna aldrig lägger märke till det här: Längst ner på sidan, vilket är väldigt långt ner, finns det en länk som heter "Kontakta oss", vilken du kan använda för att kontakt personalen på SweClockers. Det finns även "Feedback"-länk till en underdel av forumet som inte finns på huvudlistan.

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC → Objective2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900
Portabelt → Sennheiser Momentum/Sennheiser Urbanite XL/Sennheiser Momentum In-Ear

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Saltsjöbaden
Registrerad
Jul 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phod
Ett litet tips, eftersom 99,9% av användarna aldrig lägger märke till det här: Längst ner på sidan, vilket är väldigt långt ner, finns det en länk som heter "Kontakta oss", vilken du kan använda för att kontakt personalen på SweClockers. Det finns även "Feedback"-länk till en underdel av forumet som inte finns på huvudlistan.

Bra att man har dig. Som jag nämnde så har jag redan kontaktat SC om detta men inte fått svar av okänd anledning. Och ja, jag har tidigare haft kontakt med Andreas genom samma epostadress:P

Jag antar i vilket fall att jag inte är den enda som inte fattar vad användarnamnet är för något då ingen kunnat svara.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Scania-Earth-Milky way
Registrerad
Nov 2001

< = less than <
> = greater than >

Sveriges<br>PC-verkstad

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Hej,

Kontakta mig via e-post så löser jag problemet.

Hälsningar,
Andreas