Hjälp med inloggning

Permalänk
Avstängd

Hjälp med inloggning

Ok hittade inget bra ställe att posta tråden men eftersom problemet uppstod när admin skulle ändra användarnamn så att jag skulle få tillträde hit så.....

Anledningen till att jag frågar är att det är tämligen bråttom och jag har av någon anledning inte fått svar från SC än.

Till frågan. Vad är mitt användarnamn om man får detta vid "glömt lösenord"?

Username: Sveriges<br>PC-verkstad

Password: XXXXXXXX

Problemet uppstod alltså när jag skulle få en titel på forumet.

Mvh Ton

Permalänk
Medlem

Ett litet tips, eftersom 99,9% av användarna aldrig lägger märke till det här: Längst ner på sidan, vilket är väldigt långt ner, finns det en länk som heter "Kontakta oss", vilken du kan använda för att kontakt personalen på SweClockers. Det finns även "Feedback"-länk till en underdel av forumet som inte finns på huvudlistan.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phod
Ett litet tips, eftersom 99,9% av användarna aldrig lägger märke till det här: Längst ner på sidan, vilket är väldigt långt ner, finns det en länk som heter "Kontakta oss", vilken du kan använda för att kontakt personalen på SweClockers. Det finns även "Feedback"-länk till en underdel av forumet som inte finns på huvudlistan.

Bra att man har dig. Som jag nämnde så har jag redan kontaktat SC om detta men inte fått svar av okänd anledning. Och ja, jag har tidigare haft kontakt med Andreas genom samma epostadress:P

Jag antar i vilket fall att jag inte är den enda som inte fattar vad användarnamnet är för något då ingen kunnat svara.

Permalänk
Medlem

< = less than <
> = greater than >

Sveriges<br>PC-verkstad

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej,

Kontakta mig via e-post så löser jag problemet.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015