Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Mar 2006

Newegg

Läste om Newegg, står på deras faQ att dem endast skeppar ut till USA och Puerto Rico.

MEN! så läste jag på ett forum att om man ringer till dem så kan man få det till Sverige?
Någon annan som har lyckats?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Okt 2001

Aldrig hört att dom skickar till Sverige.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
C:/Windows/System32
Registrerad
Dec 2008

Du kan köpa/hyra en adress i USA på något sätt har glömt hur ..

ASUS UX51VZ

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Here & There
Registrerad
Okt 2008

Du får väl ringa och fråga då?

Vad jag vet så skickar de inte internationellt och jag tar alltid frakten genom firman i USA innan det går vidare hit - dock har jag faktiskt aldrig ringt och frågat dem heller.

Om inte annat frågar du en polare därborta att agera proxy åt dig eller anlitar en mail forwarder (finns gärna provperioder du kan använda dig av "gratis" - dvs. betalar enbart fraktkostnaden).

What I'm watching thru myTV
[Annons bortredigerad av moderator]

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Sep 2006

Jo de skickar till Sverige har jag för mig. De har väl samma policy som Tigerdirect = Ringer man in så kan man beställa över telefon osv. Men jag förstår inte varför du vill beställa från dem? Du hittar hellre billigare på ebay?

Om du funderar på att handla från en annan butik i usa, men att butiken inte skickar till Sverige så kan man alltid använda Jetcarrier. Norsk bolag som har ett kontor i Usa och när de har mottagit dina saker så skickas de sedan till dig.