Årets datorbutik 2009!

Permalänk
Medlem

röstade också på Inet

+mycket snabba leveranser (har hittils varit så varje gång)
+väldigt bra priser
+ren och lättanvänd hemsida

Permalänk
Medlem

Inet och Dustinhome ligger bäst till.

Blev en röst (och mest beställningar där) pga deras fria frakt.

Permalänk
Medlem

Inet då dom alltid har bra priser och fin service! Kan oxå tillägga att jag har varit trogen kund sen 5år tbx, skit vad tiden går

Permalänk

Inet får min röst!
Snabba leveranser, bra priser, fraktfritt för sweclockers!
Sen att det ligger butiker i Göteborg gör ju inte saken sämre

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

När jag på jobbet säger att jag ska gå till webhallen på lunchen är det alltid ett par kollegor som hänger med för att kolla vad de har för skoj grejjer utsällda i butiken.

Leveranserna är snabba, beställer på nätet, 1 timme efter hämtar man i butiken och får då gå i "snabbkön". Ibland kan det vara extrema köer dock men då de har en del aktiviteter i butikerna så har man ändå aldrig tråkigt.

Priserna börjar dock bli ganska höga och lagerhållningen kunde vara bättre för datorkomponenter. Jag tycker man tar in alldeles för mycket skit också som vanlig hemelektronik och ren junk. För personlig del får de gärna gå till ett större fokus på just datorkomponenter.

Webhallen får min röst mest pga att de har en fysisk butik. Så extremt mycket enklare vid en eventuell retur eller rma. Det är synd att de fysiska datorbutikerna är på väg att försvinna. Jag minns en tid då det låg en datorbutik i varje kvarter. Ack ljuva minnen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Inet, de levererade snabbt, och hade lägst priser på det jag var ute efter. Sedan att jag vann i en tävling de hade gör inte det hela sämre.

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem

Har handlat på Inet i flera år, ger min röst till dem då de har varit mycket bra att ha med att göra när det gäller service, har haft flertalet produkter som haft produktionsfel eller som gått sönder pga produktfel efter vis tid och det har aldrig varit några problem att ordna med dem samt att det har gått snabbt.
De har även mycket bra leveranstid samt priser och deras butiker och personal i Göteborg ger ett professionellt och trevligt bemötande.

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk

Hade svårt att välja mellan inet och Dustin men Dustin vann på deras utmärkta kundservice. Jag har tyvärr inte haft möjlighet att kolla hur den är hos inet än så länge.

Permalänk
Medlem

Valde Inet, men även Komplett och Dustin(home) är också riktigt bra!

Föll på Inet för gratis frakt till oss, bra service och fysiska butiker.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

De som röstar på Inet har inte provat Misco, de är bäst.
Bäst service
Överlägsna priser
Stort sortiment (större än Inet iaf)

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Jag la min röst på Dustinhome. Deras service är oslagbar.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Datorbutiken har en extremt trevlig kundservice. Sen att dom levererar på en dag gör inte betyget sämre !

Indomo likaså, alltid vänligt bemött och snabba leveranser även där !

Permalänk
Avstängd

Röstade på Inet av samma anledningar som dom flesta här inne.

Visa signatur

Q9650 4212 Mhz - True coler - ASUS P5E Deluxe - Corsair Dominator 4Gb 8500 C5DF 1174 Mhz 5.5.5.15 - Crossfire Oklockat - HIS Radeon 4870 1GB - Asus Radeon 4870 1GB - Corsair Powersupply 1000W M - X-Fi - 1500Gb Hd's - Antec Nine Hundred - Windows 7 Pro 64bit - 24 Tum Benq - 3dmark Vantage 18758p - Xbox360 Slim + En dator i sovrummet till tv'n ,med 5.1 ljud för mys. En laptop med till frugan. Plus annan Hightech..

Permalänk

Köper allt utom moderkort på inet, bra priser, snabba leveranser och en bra support!+frakfritt såklart ;D

anledningen till moderkort är att jag ofta köper moderkorten från komplett, finns många trevliga kort för bra priser i deras fyndhörna, inga tillbehör men drivrutiner finns på tillverkarens hemsida och sata-kablar har jag nog av.

ibland händer det att jag handlar på netonnet då de har en lagershop i örebro, dock är dom rätt dyra,

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd

Inet
Finns inte något de inte är bra på

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Avstängd

Jag röstade faktiskt på Komplett, inte för att de är billigare, men de har ett sjukt stort sortiment. Ska man läga mycket pengar på något, ska man definitivt välja det stället som har många olika grejer. Inet är bra, med bra priser, men alldelles för fattigt sortiment, därav kommer det bli deras fall en dag.

Permalänk
Avstängd

Inet när det finns "cash". När kontot börjar bli tomt och det ska bli avbetalning s är det dustinhome som gäller.

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Röstade på inet, fraktfritt för oss [SWE]Klockers samt bra priser och support. Riktigt snabb leverans men tycker Komplett har mycket bättre utbud på grafikkort.

Webhallen hade också snabb leverans och en fin förpackning då jag köpte spel därifrån. Det får dom plus för.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Indomo, för den personliga servicen och snabba leveranser!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Inet, snabba leveranser och en grym support!

Keep up the good work

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Inet. Bra service, bra priser, fri frakt! Att Inet också är aktiva i forumet och svarar på frågor, tar emot önskemål osv. gör ju inte saken sämre.

Permalänk
Medlem

Komplett för deras super snabba leveranser. Sen har de också bra priser ;]

Permalänk
Medlem

Håller med ph0x
Indomo för mycket bra support och intressant sortiment.

Visa signatur

"Jag har inte gått 5 år på Chalmers, men till och med jag vet att det är en dum idé att blanda vatten och elektronik"
Min Fru

Permalänk
Avstängd

Ehe, indomo? De har ju kasst sortiment, speciellt på vattenkylningsgrejer.

Permalänk

Inet för att jag beställt mycket grejer och de har vart snabba på mailsvar osv. Hade jag kunna ge två röster hade Indomo också fått en

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Inet för att de har bra priser. Fraktfritt. Bra utbud. Trevlig support.

Samtidigt vill jag passa på att ge komplett en känga. För att deras dryga support fick det att koka över för mig.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 - I7 2600k - NH-U12P SE2 - XFX5870 - Zalman VF3000A - Corsair 4GB - Cooler Master HAF 932 - CM 700W - Windows 7 64bit - 3*Dell U2311H

Permalänk
Medlem

Inet fick min röst. Så länge Dustinhome sätter vissa kunder framför andra kommer jag inte handla där. Har man inte studentrabatt så finns det ingen anledning handla där.

Permalänk
Medlem

Inet!

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

Jag röstade Dustin av dessa anledningar:
¤ Bra studentrabatt
¤ Fraktfritt till studenter
¤ Stort utbud
¤ Klockren kundservice, supporten funkar kanonbra
¤ Visat stor "goodwill" vid flera tillfällen

Även Misco står högt i kurs hos mig, bra studentrabatt och snabb leverans.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk
Medlem

Jag har bara handlat av Netonnet, Wehallen och inet under detta året. Och av de två så är inet överlägset bäst. Snabba svar på mail, otroligt snabb leverans.
Så de får min röst.