Razer släpper Imperator med justerbara knappar

Permalänk
Melding Plague

Razer släpper Imperator med justerbara knappar

Gamingexperterna på Razer lanserar en ny mus med högupplöst lasersensor och justerbara knappar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Now thats nice.... Mitt val för musköp om jag inte vore så bloody nöjd med min Mamba

Permalänk
Medlem

tur att den var billig iallafall...

Permalänk
Medlem

jävlar vilket högt pris.
Skulle aldrig falla mig in att köpa en mus för det där priset.

Sitter här nöjd med min Deathadder för 309kr =).

Permalänk
Medlem

Heh själv skulle jag aldrig betala mer än 150kr för en mus.

Permalänk
Medlem

Satan i gatan vad dyrt! xD Jag kan ge 500 för en mus, men där går fasen gränsen.

Visa signatur

Lyssna till vad jag menar, inte vad jag säger!
|| Win11 x64 -- AMD Ryzen 7 3700x @ 3.6GHz -- Noctua NH-U14S -- Asus ROG Strix B450-F Gaming -- Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC -- Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x16GB @3600MHz -- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD -- Corsair RM750x 2021 ||

Permalänk
Medlem

Ehhh varför inte bara ha 3 knappar, och välja de två som funkar bäst..?? Eller har jag missat nåt?

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk

Den verkar asball, men det känns som om razer bara pumpar ut nya datormöss för riktigt höga priser nu. Synd =/

Permalänk
Medlem

Nä men titta, äntligen en mus från razer som faktiskt tilltalar mig!

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Först Qpad 5k för 750, sen nån mionix för 900 åsså nu denna för 1000, på bara en vecka typ:P Hur ska detta sluta :S haha:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skocke
Först Qpad 5k för 750, sen nån mionix för 900 åsså nu denna för 1000, på bara en vecka typ:P Hur ska detta sluta :S haha:P

Jadu, hehe, man måste ju inte köpa värstingmodellerna med 5200-5600dpi, duger ju rätt bra med runt 2000dpi också

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Vilken skönhet, men den kostar ju 400 kr för mycket.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hotfuzz08
Jadu, hehe, man måste ju inte köpa värstingmodellerna med 5200-5600dpi, duger ju rätt bra med runt 2000dpi också

vad är det du säger?! Den där mentaliteten vill vi inte veta av här!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hotfuzz08
Jadu, hehe, man måste ju inte köpa värstingmodellerna med 5200-5600dpi, duger ju rätt bra med runt 2000dpi också

Var inte det jag menade, snarare att trenden verkar vara raskt ökande:) Prestige bland tillverkarna om vem som har dyraste musen kanske:P

Permalänk
Medlem

Nä, "hoppas" det blir 800:- som NH skriver även fast det fortfarande är för mycket.
Har väntat med att slå till på en Deathadder Respawn sedan denna utannonserades för någon månad sedan men nu vet de' fan..
Justerbara sidoknappar låter ju dömt att gå sönder.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Igelkott
Ehhh varför inte bara ha 3 knappar, och välja de två som funkar bäst..?? Eller har jag missat nåt?

Du har missat att söka patent! (..om det nu inte redan finns) Låter som en bättre lösning tycker jag.

Permalänk
Medlem

Småfinurligt av Razer

Undrar om nästa revision får flyttbart mushjul?
(ärligt så tycker jag just hjulet oftast är det som ergonomiskt är mest malplacerat på många möss)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.