DHW09: Fnatic i MSI:s boxningsring

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

DHW09: Fnatic i MSI:s boxningsring

Taiwanesiska MSI lockar besökare med en udda monter som huserar den speltokiga klanen Fnatic.

Läs nyheten

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Aspergerland
Registrerad
Maj 2007

Nice!

[e2160 1,8Ghz@3,33Ghz] ~ [Radeon HD5850@900/1200] ~ [4gb KingMax@1,11Ghz] ~ [LG W2363D] ~ [Denon AH-D1100] ~ [Naos 5000]
Överklocka: AMD Radeon HD3650
D A T O R B Y G G A R S K O L A N
Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Feb 2009

Coolt :)

Coolt

Intel Core i7 870 @ 4.0GHz | ASUS P7P55D | ASUS GTX970 STRIX 4GB | 16GB DDR3 @ 1600mhz

https://500px.com/KroonBerg

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Jul 2007

Är det ett grafikkort på sjätte bilden höger om moderkortet? Det ser ganska biffigt ut.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Dec 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nembo
Är det ett grafikkort på sjätte bilden höger om moderkortet?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=483709

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Maj 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nembo
Är det ett grafikkort på sjätte bilden höger om moderkortet? Det ser ganska biffigt ut.

Beff! 4890 m. MSI's "Cyclone" cooler.

edit*
För övrigt hade MSI en fet hörna

#1 Workstation/Spel: AMD Ryzen 1700 | Asus B350 Prime | 16GB DDR4| MSI GTX 1080 Gaming X | Intel 500gb m2 SSD | FSP Aurum 750W 80+ Gold | Windows 10 x64 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trosa
Registrerad
Nov 2007

åååh! man får bara ångest att man inte åkte dit

tråkigt är dock att man inte umgås med så mycket folk som hänger på DH heller

I reject your reality and substitute my own.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Feb 2008

Håller med dig Rawet

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2009

Gillar MSIs nya grejer, tyvär har jag mest haft dålig erfarenhet utav dom, men dom kanske har bättrat sig nu...

får se om det kanske blir MSI moderkort och grafikkort så att det är Matchande!

MVH

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nynäshamn
Registrerad
Apr 2009

Fnatic ftw

Allting går upp för mig när solen går ner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm (Årsta)
Registrerad
Feb 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet

Har fått precis samma känsla detta år. När jag missat det tidigare har det känts mer som att det vore lite kul att åka, men denna gång är det fan ångest.
Det hade förövrigt blivit mitt tionde DH om jag hade åkt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005

Verkar ju nästan värt att åka till DH bara för att titta på monter.

|Intel i5 4670K@4.4GHz| |Asus Z97-A| |A-Data 16GB CL9 1600MHz| |ASUS GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC| |Samsung 850 Evo 500GB| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Green 3TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG IPS Display@74Hz|

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Verkar ju nästan värt att åka till DH bara för att titta på monter.

Ja fan alltså, jag åker hit mer för att titta på allt än för att "LANA" okej det blir ju LAN med, men fett skoj att kolla på allt oxå!

MVH

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Sep 2007

Fick inte fnatic's dota-lag vara med och leka?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2008
Citat:

Biffiga grafikkort visar bild i 3D.

Hela meningen känns...gammal.

i7 4770k + Corsair H100i | Asus Maximus VI Extreme | 16GB Vengeance LP@1600MHz | EVGA GTX 980 SC | Samsung 830 512GBx2 + Plextor M5 Pro 128GB | 750GB + 1,5TB + 3TB| NZXT H440 | Corsair AX850W | Asus VG278H+Samsung 2233rz | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G900 | Astro A50 G2 | Corsair SP2500 | Asus Xonar DX

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InluZion
Ja fan alltså, jag åker hit mer för att titta på allt än för att "LANA" okej det blir ju LAN med, men fett skoj att kolla på allt oxå!

MVH

Jasså, finns det mycket folk som åker ner för att göra annat än lana.
Det väcker nämligen mitt intresse betydligt mer. Hur mycket prylar finns det att kolla på, är det en rundtur på 5min eller finns det lite mer än så?

|Intel i5 4670K@4.4GHz| |Asus Z97-A| |A-Data 16GB CL9 1600MHz| |ASUS GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC| |Samsung 850 Evo 500GB| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Green 3TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG IPS Display@74Hz|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
:)
Registrerad
Okt 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Jasså, finns det mycket folk som åker ner för att göra annat än lana.
Det väcker nämligen mitt intresse betydligt mer. Hur mycket prylar finns det att kolla på, är det en rundtur på 5min eller finns det lite mer än så?

Mer än 5 minuter, definitivt ^^
Finns en hel del där. Sedan så beror det också på vilken tid på dygnet som man trallar runt där ^^ på natten och vid kvällstiden så brukar alla bli rätt sega.

Apple Mac Mini

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Sep 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acke5
Mer än 5 minuter, definitivt ^^
Finns en hel del där. Sedan så beror det också på vilken tid på dygnet som man trallar runt där ^^ på natten och vid kvällstiden så brukar alla bli rätt sega.

Rapportering live från DH, nu på kvällen (natten) stänger alla utställare och sätter staket så man inte kan gå runt överallt.

Nya Projektet!
Snowy Winter Min flickr
FRAKTFRITT: inet.se FRAKTFRITT: alina.se
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
٩(͡๏&#81
Registrerad
Jul 2009

Synd att MSI inte visade upp ett Big Bang kort med Hydra...

Balle

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
i källarn
Registrerad
Sep 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet

+1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Nov 2009

vad är det för laptop som visas?

Edit: dumma mig, det står ju på den xD

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2009

f*n va fet deras monter var !:D

såg också gtx 295 Mars irl för första gången igår och vart förvånad hur maffigt det var,

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jan 2003

Fet monter, synd att deras produkter inte är i närheten av "feta". Mest haft strul med MSI prylar genom åren.

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 16GB Corsair @ 3200mhz | GTX 1080 Ti | Samsung 960 EVO 500GB | 2 x Intel 520 SSD 360GB(Raid0) | 2 x Samsung F1 2TB (Raid0) | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SweC Rocks
Registrerad
Maj 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrfisse
Fet monter, synd att deras produkter inte är i närheten av "feta". Mest haft strul med MSI prylar genom åren.

Ok.. Jag har bara haft bra med MSI produkter genom åren...Du måste ha haft otur....
Jag har körde asus ett tag imellan och där fick bara krångel..så gick tillbaks till msi...
Nu har jag nästan allt i msi..(ett zotac kort har jag med)

EDIT: Vill lägga till det att jag snackar inget dåligt om ASUS bara för att jag har haft problem med det..Alla stora aktörer gör bra produkter idag....Men jag har fastnat för msi för det fungerar bra för mig som gillar aggressiv överklockning....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Huskvarna
Registrerad
Okt 2008

Körde de inte Call of Duty: Modern Warfare 2 där med?

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003

Skulle inte ens ta skiten MSI med tång

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Arlanda!
Registrerad
Nov 2002

Hahaha, var förbi som besökare och körde QL mot Spart1e och någon till. Blev totalt överkörda då det är omöjligt att spela Quake med en random mus och ingen config. Inte för man hade vunnit men hade ju varit roligt att spela då iallafall..