Permalänk
Casemod-mästare
Skrivet av Agemman:

Var det inte Adams tunga som var smutsigare än toalettsitsen? Myth busted, tar toan (följt av en en jävla massa alcogel eller något ).

Tänk dig följande scenario: Din bil har pajjat mitt ute i ingenstans. Du tar och börjar vandra men somnar sedan på en äng. På morgonen vaknar du av att något slickar dig på ett privat ställe. Du öppnar ögonen.

Vad hade du helst sett:
En ko eller en hund?

En hund för ja, en ko's tunga...

ja, en fråga... hmm...

om din familj var kidnappad av terrorister och du var tvungen att bli (av någon konstig anledning) våldtagen av Fredrik Reinfeldth eller Göran Persson vem skulle du valt? (annars skulle din familj bli dödade på ett brutalt sätt)

och varför skulle du valt det?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Fredrik reinfeldt eller göran persson, båda är riktigt mardrömmer och jag måste alltså välja nån eller så mördas nån av eller alla i min familj ?

Hm, om jag måste skona andras liv väljer jag fredrik eftersom han redan rövknullat alla i sverige.
Min mindre humana sida säger att ja ska ge dem alla ett långfinger och skita i dem.

Frågan då..
Sex med sin egen morsa som har div sjukdomar du kommer få eller din minderåriga syster ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fredrik reinfeldt eller göran persson, båda är riktigt mardrömmer och jag måste alltså välja nån eller så mördas nån av eller alla i min familj ?

Hm, om jag måste skona andras liv väljer jag fredrik eftersom han redan rövknullat alla i sverige.
Min mindre humana sida säger att ja ska ge dem alla ett långfinger och skita i dem.

Frågan då..
Sex med sin egen morsa som har div sjukdomar du kommer få eller din minderåriga syster ?

har systern också dessa sjukdomar?

jag tänker inte svara eftersom jag inte har några syskon och därmed inte har samma tankegångar att det är vråläckligt att dunka på ett syskon som andra har

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av darkmoon:

har systern också dessa sjukdomar?

jag tänker inte svara eftersom jag inte har några syskon och därmed inte har samma tankegångar att det är vråläckligt att dunka på ett syskon som andra har

nej systern har inte det men är minderårig

Permalänk
Medlem

Den här tråden ställer en inför en del moraliska dilemman... Ska man svara på den här frågan lär man ju bli stämplad som antingen pedofil eller åtminstone lite självdestruktiv som drar på sig sjukdomarna. Nu ska jag dock dra ett antal slutsatser. Den första är väl att det är ens egen ålder som räknas och den andra är väl att systern i fråga är högsta möjliga ålder för minderårig, dvs. 14.

Jag måste nog säga att jag hade förmodligen tagit systern. Mycket beroende på det faktum att jag "bara" är fyra år äldre och att hon inte har sjukdomar. Rätt självisk med andra ord. Dock hade jag hellre valt att skjuta mig än göra endera av dem.

Gitmo i 14 dagar eller djungeln endast med machete i 14 dagar?

EDIT: Fy på er! Man känner sig smutsig av att svara på frågorna!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Agemman:

Den här tråden ställer en inför en del moraliska dilemman... Ska man svara på den här frågan lär man ju bli stämplad som antingen pedofil eller åtminstone lite självdestruktiv som drar på sig sjukdomarna. Nu ska jag dock dra ett antal slutsatser. Den första är väl att det är ens egen ålder som räknas och den andra är väl att systern i fråga är högsta möjliga ålder för minderårig, dvs. 14.

Jag måste nog säga att jag hade förmodligen tagit systern. Mycket beroende på det faktum att jag "bara" är fyra år äldre och att hon inte har sjukdomar. Rätt självisk med andra ord. Dock hade jag hellre valt att skjuta mig än göra endera av dem.

Gitmo i 14 dagar eller djungeln endast med machete i 14 dagar?

EDIT: Fy på er! Man känner sig smutsig av att svara på frågorna!

Ja man blir fan det, du kan såklart låta bli också så får en annan ställa en ny fråga efter visst antal timmar.
Hm Djungeln i 14 dar absolut:)

Äta så lite som möjligt eller äta precis hela tiden..

Permalänk

så lite som möjligt klart:o

vad skulle ni (av någon oförklarlig anledning) helst ha sex med.

En 10 åring eller en 95 åring?

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Casemod-mästare
Skrivet av Lars Adaktusson:

så lite som möjligt klart:o

vad skulle ni (av någon oförklarlig anledning) helst ha sex med.

En 10 åring eller en 95 åring?

det har blivit ganska många frågor med sex nu men jag skulle nog valt 95åringen för jag skulle inte vilja vara pedofil och anmälas till polisen osv...

Min fråga (underlättar om man sett SAW I)

om du hade blivit tillfångatagen av jigsaw och hade på dig den masken som sliter av dig käken, nyckeln till masken finns i din tjejs mage, skulle du skära upp henne för att ta nyckeln (hon dör i smärtor) eller skulle du dött själv av masken (du dör i smärtor)
och det är dom ENDA alternativen inga kryphål som att hon kunde spy upp nyckeln

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Skit också :P..

Tja, bra fråga, skulle nog skära upp henne eftersom jag vill överleva men efter jag nu älskar min tjej så skulle jag också ta en del av smällen och dö.

Hmm Gitmo eller gulag? (fängelser).

Permalänk
Medlem

Gitmo.

Pest eller kolera?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Helst ingedera..
Hm tar den som dödar fortfaste (vet dock inte vilken)

Kommer dock inte på en ny fråga så överlåter den till nån annan..

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Helst ingedera..
Hm tar den som dödar fortfaste (vet dock inte vilken)

Kommer dock inte på en ny fråga så överlåter den till nån annan..

DÅ tar jag mig friheten:

ATI eller nVidia?

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Derivator:

DÅ tar jag mig friheten:

ATI eller nVidia?

Grattis, du har nu startat ett nytt flamewar..eller var det jag ? oO

Jag har alltid kört nVidia men idagsläget (nästa gång) blir det ATI faktiskt.

Intel eller AMD ?

Permalänk
Medlem

Intel, av den enkla anledningen att jag själv har en sådan.

Titta på Go'kväll eller Förkväll?

Permalänk
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Blir hellre av med förhuden än glor på eftersnack :P..

Hm, frysa eller vara för varm resten av livet ?

Permalänk
Medlem

Varm.

10 barn eller inga barn?

Permalänk
Skrivet av Agemman:

Varm.

10 barn eller inga barn?

10 barn med olika käringar som andra får föda och passa upp.
Som honom: Sju barn med sju kvinnor Fast jag inte skulle vara så dum och gifta mig med den sista.

Bara få surfa på datorn i ett 1/2år eller bara få använda datorn till annat utan något "internet" i ett 1/2år?

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Skrivet av bud_bundy:

Bara få surfa på datorn i ett 1/2år eller bara få använda datorn till annat utan något "internet" i ett 1/2år?

Bara surfa, lätt

Äta en deciliter hår eller en deciliter naglar? båda är naturligtvis från någon annan än dig själv.

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Casemod-mästare
Skrivet av Derivator:

Bara surfa, lätt

Äta en deciliter hår eller en deciliter naglar? båda är naturligtvis från någon annan än dig själv.

eftersom att jag biter på naglarna i dags läget så väljer jag 1dl naglar

nu kommer en lika hemsk fråga: Mac eller PC?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mr 3D:

eftersom att jag biter på naglarna i dags läget så väljer jag 1dl naglar

nu kommer en lika hemsk fråga: Mac eller PC?

:P.. PC för min del.

aldrig ha sex eller ha sex hela tiden..

Permalänk
Medlem

Aldrig ha sex, det går att klara sig utan

Skog eller hav?

Permalänk
Casemod-mästare
Skrivet av Agemman:

Aldrig ha sex, det går att klara sig utan

Skog eller hav?

hav tror jag

CRT eller LCD?

Permalänk

Lcd. Kommer aldrig byta till crt igen.

Att börja varje mening med "eeyy brorsan" eller avsluta varje mening med "Fattar du?" resten av ditt liv?

Permalänk
Medlem

Fattar du, fattar du?

Se ditt barn bli våldtaget eller dödat, fattar du?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Hemsk fråga :P.
En del säger att jag hellre ser mitt barn dödat istället för att gå stämplad som våldtagen som barn resten av livet..

Broshaaann du vill bo ute hela året eller inne kompis ?
På svenska: Bo ute ett helt år (inte få gå in) eller bo innen (inte få gå ut)

Permalänk
Medlem

Inne, no doubt about it.

Bli knivhuggen i magen eller få papercuts över hela kroppen ett och ett?

Permalänk
Skrivet av darkmoon:

Inne, no doubt about it.

Bli knivhuggen i magen eller få papercuts över hela kroppen ett och ett?

Knivhuggen i magen i hopp om att hinna te sjukhus o överleva det

Lägga sig i ett badkar fullt av blodiglar som är riktigt blodtörstiga och spendera en hel dag där
eller
svälja en bandmask som sedan lever i dina tarmar i en okänd tid framöver dock tar du inte någon direkt skada av det.

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk

Svälja en bandmask.

**Edit**
glömde frågan..

Simma med 5 alligator eller 5 vithajar?

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Medlem

Vithajarna.

Kreationism eller evolution?