Permalänk
Medlem

Hoho, räkna med ett värstingbygge ifrån mig Q2 2010. Schysst bräda!

Permalänk

Illa valt namn iaf..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

På något sätt låter 790FX högre i mina öron än 890FX innan jag tänker till, hm.

Permalänk

Nån som kan ge någorlunda svar på hur prestandan kommer vara kontra Intel:s socklar 1156 och 1366?

Permalänk

Hur ligger planeringen av AMDs bulldozer nu? Det är väl deras nästa stor arkitektur?

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk

Det här kanske kan vara till hjälp? Enligt den här listan kommer det även släppas en phenom 2 x4 975 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_future_AMD_Phenom_microp...

Permalänk
Avstängd

Ow boi, fan vad coolt med en 975, ironi. 955 och 965 är det fan inte mycket skillnad på förutom att den klockar lite högre, men det är knappt skillnad i prestanda på 3,7Ghz och 4Ghz, iallfall prestanda som är märkbar för vanlig användning, och inte benchmark o skit.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
På något sätt låter 790FX högre i mina öron än 890FX innan jag tänker till, hm.

Haha, håller med.

Visa signatur

FX-8320 @ 3,5 ghz ¦ Sapphire 6850 ¦ 8 gb Corsair Dominator ¦ WD Caviar Black 640 gb ¦ Corsair HX650 ¦ Fractal Design Define R2
Övrigt: MS Sidewinder Keyboard ¦ Razer Deathadder ¦ Samsung Syncmaster 2494HM 24" ¦ Fractal Audio Axe-Fx II ¦ Adam a5x ¦ AKG K-701 ¦ Native Instruments Audio Kontrol 1 ¦ Sony Vaio Pro 13 i7 4500U

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thebelfry
Nån som kan ge någorlunda svar på hur prestandan kommer vara kontra Intel:s socklar 1156 och 1366?

Är också intresserad av detta då jag går i i7 tankar nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Min första tanke var att det var en intern eSATA-anslutning men det ser faktiskt ut som att det står "SATA1" på bilden. Verkligen knepigt.

Lättare att komma åt om man tillfälligt ska koppla in en hårddisk då de vinklade kan vara pain in the ass i ett trängre chassi Ser mumsigt ut det där

Permalänk
Medlem

kommer denne 8 kärniga processor fungera i nuvarande am3 brädor?

Visa signatur

Core i5, gtx660