Processorkylare från Akasa når butik

Permalänk
Melding Plague

Processorkylare från Akasa når butik

Tillverkaren Akasa visade under Computex upp en processorkylare för både AMD och Intel. Nu är den redo att säljas i butik.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ser ju trevlig ut, hoppas den hamnar på ett rimligt pris. Kan mycket väl bli ett bra budget alternativ.

Permalänk
Medlem

ja akas(s)a brukar ju vara billig köpte 2x 120mm pwm styrda fläkar av dom funkar klockrent billiga var dom med

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk

när jag hör akasa tänker jag på en liten 5000 rpm 60mm. ser dock najs ut

Permalänk
Medlem

interessant ..... NOT. Den ser precis ut som stockkylaren som kommer med gulftown i början på 2010..... Verkligen dårligt arbete när det finns billiga supereffektiva kylare som är bra mycket snyggare ute redan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
interessant ..... NOT. Den ser precis ut som stockkylaren som kommer med gulftown i början på 2010..... Verkligen dårligt arbete när det finns billiga supereffektiva kylare som är bra mycket snyggare ute redan.

Några tips om vilka?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
interessant ..... NOT. Den ser precis ut som stockkylaren som kommer med gulftown i början på 2010..... Verkligen dårligt arbete när det finns billiga supereffektiva kylare som är bra mycket snyggare ute redan.

Det finns en chans att Akasa optimerat mer för pris än "snygg bakom plexiglas"-faktor, lek lite med den tanken vetja.

Däremot vet jag inte om jag skulle sätta en klisterlapp märkt "NerdS" mitt på fläkten(!)

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RHWarrior
Däremot vet jag inte om jag skulle sätta en klisterlapp märkt "NerdS" mitt på fläkten(!)

Haha, tror dock det står "Nero S"

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk

Ser ut som en klump av metall bara som kommer suga hårt men dåligt som kylare ;). Inget att ha mao

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RHWarrior
Det finns en chans att Akasa optimerat mer för pris än "snygg bakom plexiglas"-faktor, lek lite med den tanken vetja.

Däremot vet jag inte om jag skulle sätta en klisterlapp märkt "NerdS" mitt på fläkten(!)

Illa nog att det står A-kassa på den...