Söker ett par hörlurar vars sladd inte korvar sig!

Permalänk
Medlem

Söker ett par hörlurar vars sladd inte korvar sig!

Hej, mina nuvarande lurar (Steelseries, men vet inte modell) har en sladd som korvar ihop sig, i början så gjorde det inte så mycket men nu så funkar inte ljudet i den vänstra luren om jag inte håller i sladden på ett visst sätt, alltså inte särskilt optimalt för en lång film! Jag funderade på att skaffa trådlösa hörlurar men de jag har hittat har antingen varit alltför dyra eller så har de haft allt för dåligt ljud.

Jag söker alltså nya hörlurar/headset vars sladd inte korvar ihop sig (alternativt trådlösa) runt ~500-1000kr.

Permalänk
Medlem

koss pro4aa titanium

Dessa har en skruvad sladd som inte trasslar till sig (typen som gamla trådade telefoner brukar ha)

Permalänk
Inaktiv

att dina steelseries inte funkar tillfredsställande är endast pga att du själv har antagligen dragit eller liknande i sladden så att det är glapp i luren. Alltså inte varken sladden eller lurens fel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
att dina steelseries inte funkar tillfredsställande är endast pga att du själv har antagligen dragit eller liknande i sladden så att det är glapp i luren. Alltså inte varken sladden eller lurens fel.

Behöver inte vara så, har haft ett x antal headset/hörlurar som glappat sönder av sig själva. Kan vara att man är ute och springer och sladden hoppar lite utav sig så börjar dom glappa.

Permalänk
Medlem

Den här serien har platta sladdar (y) perfekt, trasslar inte alls Sony mdr-XB Hörlurar och Headset - Jämför priser på PriceRunner Sverige

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk

Siberia v1 har aldrig trasslat in sig för mig men v2 som brorsan har trasslar in sig

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607