Nu gjorde ni bort er Komplett.se en gång till

Permalänk
Medlem

Nästan bara haft problem med kompletts support.

Senast skickade jag in ett G15 (v2).

I Maj/Juni eller så skickade jag in det och de tappade bort det direkt. Sen vägrade de göra något om jag inte skickade dem en kopia på inlämningskvittot från hämtbutiken, där de inte delade ut något. När jag bad om att få prata med avdelningschefen kom de med dumma bortförklaringar och någon gång lade bara personen jag pratade med på.

I början av december fick jag det löst. De gav mig 800kr (Nypriset när jag köpte) att handla för. Ingen kompensation eller ursäkt öht.

Blev löst, men jag ska undvika att handla där igen.

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

varför så förbannat förhastat?

Kul att det löste sig iaf

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jokkocze
Nästan bara haft problem med kompletts support.

Senast skickade jag in ett G15 (v2).

I Maj/Juni eller så skickade jag in det och de tappade bort det direkt. Sen vägrade de göra något om jag inte skickade dem en kopia på inlämningskvittot från hämtbutiken, där de inte delade ut något. När jag bad om att få prata med avdelningschefen kom de med dumma bortförklaringar och någon gång lade bara personen jag pratade med på.

I början av december fick jag det löst. De gav mig 800kr (Nypriset när jag köpte) att handla för. Ingen kompensation eller ursäkt öht.

Blev löst, men jag ska undvika att handla där igen.

Komplett verkar vara "Komplett struliga".:P Jag skulle inte våga handla där. Får känslan av (när man läser komplett-tråden här på SweC.) att de löser allt bara för att man skriver här men är väldigt ignoranta över tele och så. Dock ska sägas att jag inte har haft med dem att göra.:) Skulle nog inte våga att ha nåt med dem att göra heller.:P

Dessutom är de dyra:
1. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=485971 - Komplett
2. http://www.inet.se/artikel/5321353/zalman-cnps-10x-extreme - Inet

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!