Permalänk
Medlem

Någon som äger en Logitech G500?

Jag undrar bara om det är någon som äger en Logitech G500, och hur den känns, om den är lik MX518 t.ex, eller mer lik G5, och då hur själva ytan är, om den är slät, eller 'räfflig' som G5'an.

Visa signatur

Derp

Permalänk
Medlem

Hitta en butik och prova en. Själv tycker jag knapparna och så är obekvämare än G5. Och ytan är mer lik G5 V1 än G5 V2.

Permalänk
Medlem

Har en, ytan är räfflig, men den ger ett jävligt bra grepp. Känns lite ovant i början men man vänjer sig ganska snabbt. Stödet för tummen är lite bredare än på MX518. Tycker personligen den är skönare än både G5 och MX518.

Permalänk

Har bara känt på den i butik och jag tyckte oxå att den är skönare att hålla om än G5, blir nog en sådan efter jul

Visa signatur

Låda:R3|PSU:Corsair HX650w|mobo:ASRock P67 Pro3|CPU:Intel 2500K|SSD:intel 320 120GB|Minne:Corsair XMS3 8gb|GPU: Asus GTX 670DC2 OC.

Permalänk
Avstängd

Här på Gotland har man inte möjligheten att testa den. Man får hoppas att den lokala butiken sätter upp en demomus så man kan prova innan man uppgraderar sig. Är ju inne på min tredje MX518. G5 vart ingen höjdare tyckte jag.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk

Undrar bara, hur lång är usbkabeln ????

Visa signatur

Dator köpt 2009

Permalänk
Medlem

Jag har en, ytan är sträv. Kabeln är 1.8 m lång tror jag. Den är mycket skönare än mx518 och G7.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

Jag ska köpa en G500, eller rättare sagt har beställt en. Vilken musmatta är att rekommendera till den? QPAD 4mm? Eller vad är bäst för den? Ska man köpa HyperGliderz?

Permalänk
Medlem

Jag använder en Qpad mjuk matta. originalgliderz. funkar bra.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.