Permalänk
Avstängd

Julklappsutdelingen

Hej!

Är glad för att jag vann HD5850, tänkte ge bort det i julklapp till min bror på juldagen när han kommer hit.

Tråkigt nog tog det ~6 dagar (17timmar försent) innan det dump ner ett brev i mailen om att priset var på väg.

Som jag förstod av dom på Coop Extra så får dom inte in några mer paket förens på måndag nästa vecka. På söndagen åker min bror tillbaka till Småland.

Vet inte om det är ni eller AMD som skickar sakerna och tagit lite extra lång tid på sig.
Men om det är så som jag uppfattat det, att priset från "julklappsutdelningen" inte kommer komma fram förens måndag nästa vecka, så kommer inte min bror kunna få sin julklapp.

Finns det någon möjlighet att posten har varor på nått lager man kan hämta ut?
Jag skulle kunna försöka cykla till Västerås om det krävs.
Går det att ändra transportsätt?

Hur som helst skulle ni kunna försöka få ut vinsterna från tävlingar med namnet "julklappsutdelning" innan julen är över i framtiden, min synpunkt iaf.

Mvh Kim

Permalänk
Avstängd

Jag vet nu!^^

Jag ska rita en bild på grafikkortet och ge det till han!
Det blir symboliskt, ^^

Tack till personen som kom med tipset i min guide x)

Permalänk

Vi som vann Datormusen från Mionix har inte fått den ännu.. lite tråkigt när de haft över 3 v på sig får våran del.
Sen att jag hört mycket (troligen ironi) att de inte skickat ut paketen och ska skita i oss osv. Något jag iofs inte tror på. Dock lite lågt att få det efter julen när de haft tid på sig.

Men men få se det som en sen julklapp isf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Permalänk
Permalänk

Det kommer kanske. vi fick vänta lite över 4v på våra grejor det kom som väntat än om att det var rätt lång leverans tid.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Det har blivit problem med TNT ang. Asus-klapparna.

2 personer har fått sina klappar.
2 personer kan TNT inte få tag på (försöker på nytt).
1 paket har kommit bort och skickas på nytt.

Så är det med den saken.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015