Omröstningstråd för pepparkakshustävlingen 2009

Permalänk

Omröstningstråd för pepparkakshustävlingen 2009

Här har ni alla bidragen. De är sorterade i den ordningen jag lyckades ladda upp bilderna.

Det blev inte många, men ack så vackra!

Om jag lyckats göra några fel, så kontakta mig snarast, så jag kan rätta till det.

Omröstningen avslutas 31 december. Jag kan eventuellt ge det några fler dagar då jag var så seg upp med omröstningstråden. Vi får se hur det ser ut.

Tävlingstråden hittar ni här

Henrik Turefeldt

Zax31415926

lollol7

Gurrann

Visa signatur

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Zaturn87
Intel konkurrerar inte längre, de dödar...

Permalänk

Jag kan personligen säga att jag inte vågar rösta. Alla bidrag tilltalar mig!

Visa signatur

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Zaturn87
Intel konkurrerar inte längre, de dödar...

Permalänk
Medlem

Betydligt färre bidrag i år, men tycker det verkar vara betydligt bättre klass på årets skapelser

Permalänk
Medlem

Zax31415926 vad har du använt för att få huset rött( karamellfärg?)

Permalänk

nä nu vart jag sugen på pepparkaka xD

Fina byggen förstår inte hur ni kan bygga så stort/mycket, själv skulle jag ha ätit upp d mesta o sen legat o läst på Swec med världens magvärk xD

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk

Meto: Huset är täckt med en matta av sockerpasta som färgats rött med någon speciell matlagningsfärg som tydligen ska vara starkare än karamellfärg.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Haha, trodde inte jag skulle komma med utan lapp xD
Aja, lär ju ändå inte vinna men det är kul att visa sitt tappra försök

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk

Grattis Henrik Turefeldt!

Visa signatur

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Zaturn87
Intel konkurrerar inte längre, de dödar...

Permalänk
Avstängd

Henrik Turefeldt är ju helt klart den snyggaste helt otroligt vad man kan åstakomma genom att bara tillänga tid med ett projekt

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds