Vad är det bästa som har hänt er år 2009?

Permalänk
Medlem

* Träffade min nuvarande flickvän som jag nu varit tillsammans med i 6 månader

* Fick fast anställning efter 6 månaders provanställning

Det är väl de två största händelserna som jag är mest nöjd med

Permalänk
Medlem

Fick ett nytt jobb i slutet av 2009. Väldigt skönt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
låter intressant, vad gör du för nått?

det jag kan säga på rak arm är att jag har fyllt 18 år

Jobbar med digitala effekter/compositing för film/tv/musikvideo m.m Just nu dock mest tv.
Skitkul och skithäftigt, men det har sina baksidor. Sitter just nu och jobbar för ett mindre företag med en gigantiskt stor kund, och har deadline på måndag. Då kan jag säga att arbetstider inte är ett ord som existerar. Jag är glad när arbetsdagen blir under 14h. Har varit med om att den sticker iväg upp mot en 20h/dygn när deadlinen börjar närma sig. Jobba, däcka på kontoret fyra timmar mellan typ 6-10 på morgonen och sen kliva upp och göra samma sak igen. Det pallar man inte många dagar i rad vill jag lova.

Men jag ska absolut inte klaga.

Permalänk
Glömsk

* Nytt jobb.

* Upptäckte Emacs Org Mode.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Flyttade ifrån mitt ex som var otrogen mot mig efter 5 år tillsammans och så har jag gått ner 25 kg. Sen har jag tränat på gym i 3 månader nu också.

Now were talking!, good work!

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Medlem

2009...det var ett bra tag sen:P..det var inte så bra år..morsan gick bort hösten 2008 så året var lite små jobbig hela tiden...blev varslad från jobbet i feb..två dagar efter man fyllt år....så året började inte bra..kan inte minnas att nått trevligt hände resten av året heller. elr jo..köpte lägenhet billigt.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Det bästa var att jag blev grön igen efter 6 månaders uppehåll, har nu varit det sen dess. Kamp och strid tills sista andetaget lämnar min besudlade kropp!

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."