Vad är det sämsta\värsta som har hänt er år 2009?

Permalänk
Medlem

Vad är det sämsta\värsta som har hänt er år 2009?

I tråden om det bästa som hänt en diskuteras det om allt bra folk varit med om. Men det måste ju finnas dåliga saker ni varit med om också?

Det sämsta jag varit med om är nog när jag krockade med bil på cykeln och fick problem med ischias. Ryggvärk som kommer och går har jag också fått pga krocken.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Fick G i geografi

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Bästa: Fick vara med tjejen i år och lite annat kul såklart

Sämsta: Tog nästan slut mellan oss..

Permalänk
Medlem

Ätit riktigt stark sås (800 gånger jalapeno), och fått en riktig magsmärta på natten. Trodde jag var tvungen att åka till akuten!

Permalänk

efter 22år fick man veta tt min "pappa" inte ör min pappa! det är ju alltid roligt!

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeereMannen
efter 22år fick man veta tt min "pappa" inte ör min pappa! det är ju alltid roligt!

Äeh vafan det måste suga, hoppas det "löser" sig så gott det går!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

Som många andra förlorade jag jobbet.
2009 har övelag vart ett riktigt skitår med mycket bekymmer, så jag ser fram emot 2010!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Värsta har varit problem med jobb och inte lyckats få något elektriker jobb efter manpower. Så nu jobbar jag som snickare istället. Sen var ju en annan dålig sak att jag krockade sönder morsans fiesta som inte var mer än trafikförsäkrad.
Och att jag inte fick färdigrenoverat lägenheten. när pengarna tryter så är det jobbigt.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Bästa: Fick en diplom för bäst studieresultat i klassen i en kurs

Sämsta: Failade en tenta någon månad där efter..

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem

Problem med att få något ordentligt jobb.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Sämsta : Blivit arbetslös som så många andra.
Bästa : Fått en ny publikation i en av de bästa matematiska tidskrifterna.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk

Bästa: tagit körkort slutat skolan.

Sämsta:arbetslös lyckas inte få nått jobb :(.

Permalänk
Medlem

Klockan 23.59 nyårsafton är det nått stolpskott som skjuter raketer rätt lågt så efter att denna sprängts i luften kanske 20m ovanför så får man i hög hastighet nått runt och hårt rätt på vänster öga när man tittar upp. Fick massa raketsplitter i ögat som jag fick ta hand om idag, så det var slutet på förra året/början på detta

Visa signatur

Min otroligt innehållsrika sida: http://www.bubben.nu | http://www.ip6.se

Permalänk
Medlem

Årets bästa är att man fick behålla jobbet när så många förlorade det.
Årets sämsta var sjukhusvistelsen i Kina.

Permalänk
Medlem

Sämsta var väl att jorden inte träffades av en asteroid och att mänskligheten därmed inte utrotades under 2009.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Årets sämsta händelse är väl egentligen hur lat och dåligt självförtroende jag har... Så istället för vad som hänt är det snarare vad som inte har hänt. T.ex. Inte tagit körkort, börjat gymma eller träffat nån trevlig tjej.

Permalänk

Bästa: Fick projektanställning som blev längre än väntat

Sämsta: Fått reda på att jag sitter jäkligt lös

Finns väl värre upp o ner gånger man haft men inget man kommer på så. utan jobbet är väl något som tar hårt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Bästa : Flyttar till ny stad(Örebro) där jag ska plugga så fort jag har ordnat en lya. Ska bli så otroligt skönt att börja på ny kula. Vuxenlivet here I come!

Sämsta : Saknaden av min familj kommer bli enorm.

Permalänk
Medlem

Var tvungen att flytta hem igen... That sucked

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Jag har antingen jobbat eller sovit så det har inte hänt nåt riktigt illa som utmärker sig på något sätt.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Tagit upp kontakten med en gammal vän (som nu är en ex..) ... =/

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Måste nog vara att jag inte kom in på rätt inriktning i skolan, att det gick åt helvete med en söt tjej för att man var för feg och att kompisen har fått cancer igen.
Nu hoppas man på att 2010 blir bättre!

Visa signatur
Permalänk

hmm, kommer inte på något speciellt faktiskt. Jag var ute och lekte med bilen i snön, så låg det en is/snö klump i vägkanten som jag sladdade in i. Och bakre kofångaren sprack. Så den får jag byta. Var väl det ända tror jag

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Ytterligare ett år helt utan personlig utveckling. Japp, 365 dagars konstant lidande.

Permalänk
Inaktiv

Det bästa och sämsta som hänt mig 2009 var faktiskt samma sak... att bli kär i en tjej. samma tjej stampar rätt så mycket på mitt hjärta...

Permalänk

-Har varit för lat och upptagen för att renovera klart huset invändigt sen flytten i april.

-Har inte varit igång så mycket på gymmet, eller rört mig över huvud taget, så man har börjat tappa formen en aning.

-En gammal knäskada hälsade på igen.

-Ibiza blev struket från semestern i år IGEN. Hoppas på 2010!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Hmm...

Värsta som hände mig o en kompis var nog.... när polisen stoppade hans nybesiktigade corvette..

3st polisbussar
7 poliser
4 domkrafter
bilen upphissad och hjulen borttagna
11 2or.

var väl typ bara 2-3st som fanns att anmärka på

Sletna bakhjul
ingen varningstriangel
lite vita leds i alla framlysen

Han fick även dumma tvåor bla på ett bälte de tyckte rullade upp sig för långsamt

Han fixade till några st och körde igen SBP och den gick igenom igen ^^
Senare sålde han den dock för husbygge men har kvar hjulen o avgasrör för framtida behov 4nåttnått hade han som bredd på däcken iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det värsta var väl att jag på något mystiskt vänster skadade mitt knä när jag var ute och sprang. Missade ett lopp jag skulle springa en månad senare och kan fortfarande inte gå ut och springa utan att få ont och värk i några veckor. Känns jävligt surt då det är något jag faktiskt har rätt så lätt för. Hade även precis då köpt nya löparskor för en saftig peng.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem

Jag och min sambo träffade ett annat par i vår ålder och vi blev rejäla bundisar... det var ju bra. Det negativa är att mannen i det paret blev kär i min sambo och skrev rakt ut att han skulle kunna skilja sig från sin fru om min sambo lämnar mig och väljer honom istället.

Lite mer kuriosa... frun i det paret såg min sambo som ett hot eftersom hennes gubbe kärade ner sig i min sambo... så det var lite kyligt kan man väl säga.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Bästa: Blev pappa
Sämsta: Jag får knappt träffa mitt barn

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.