Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2008

Marching on together...

är fortfarande i extas så vet inte riktigt hur detta blir....

http://www.eurosport.se/fotboll/facupen/2000-2001/ledds-slog-...

läs och njut! (vårt) kära leeds united har för första gången sen 81 vunnit mot manchester united. tänkte sprida min glädje över forumet, och samtidigt kanske man hittar en och en annan leeds supporter, men mest troligen många arga man-united fans.

I alla fall, jag vill bara säga, vilken seger... och 9000 resande fans. underbart!
Leeds united mot championship, och vem vet kanske till och med premier league.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jan 2004

Är Man U fan, men tycker att Leeds har gjort det väldigt bra, som vunnit över ett så stort lag som Man U.

Sedan såg jag att det blev lite fel, när de gjorde länken, då de skrivit ledds istället för leeds.

ASUS PRIME X470-PRO...AMD Ryzen 5 2600 @ 4100MHz/1.25V...Liquid Cooled...Fractal Design Define R5 "Black"
Corsair Vengeance LPX Red 2x8GB 3200MHz...Sapphire Nitro+ RX 580 4GB @ 1525/1875MHz...Alphacool GPX-A 580 M02
Samsung S27E390H...Cherry DW 5100...Logitech MX Master 2S...Corsair RM650x Gold
Samsung 850 EVO 250GB x 2...Seagate FireCuda 2.5" 2TB...WD Elements Desktop 3.0 4TB x 2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
KLAX
Registrerad
Jan 2004

Underbart!

Chelsea till I die!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2008
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord_Moridin
Är Man U fan, men tycker att Leeds har gjort det väldigt bra, som vunnit över ett så stort lag som Man U.

Sedan såg jag att det blev lite fel, när de gjorde länken, då de skrivit ledds istället för leeds.

+1
inte ofta man möter en fotbollssupporter som kan ta en förlust, alltid trevligt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Underbart!

Chelsea till I die!

Eller tills ryssen får slut på pengar? :s

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rosornas stad
Registrerad
Dec 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johnart
+1
inte ofta man möter en fotbollssupporter som kan ta en förlust, alltid trevligt!

Precis! Så då kan vi direkt utesluta att han är djurgårdare också.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Eller tills ryssen får slut på pengar? :s

Tror mer på tills när han tröttnar på sin leksak.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
::1
Registrerad
Mar 2002

Inte för att jag hejar på Leeds (tacka vet jag Man C.), men varje gång M.U får stryk bankar mitt hjärta lite extra.

Computers make it easier to do a lot of things, but most of the things they make it easier to do don't need to be done. -Andy Rooney