Permalänk

CS 1.6 cd key

hej, ny här

är det nån som har en cs 1.6 cd key som jag kan få? eller nån som vet vart man kan få tag på (inte köpa i butik)

mvh

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför nån skulle ge en random dom aldrig sett en cs 1.6 cd key? Är det inte bättre att köpa det för 100 kr? Eller det kanske är för mycket tycker du?

Visa signatur

4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 | Samsung G8 Oled 4K

Permalänk
Medlem

varsågod
0n1y-l4m3-k1d5-a5k5-f0r-k3y5

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Förstår inte varför nån skulle ge en random dom aldrig sett en cs 1.6 cd key? Är det inte bättre att köpa det för 100 kr? Eller det kanske är för mycket tycker du?

hoppa på mig mer du bara... asså ifall nån har en över o dom kanske inte kör då är det ju bättre att en annan som kommer ha användning för den får den?

o 100kr är inte mkt, men tänkte fråga ifall nån hade!

så chilla... dettas är ett forum, på ett forum ska man fråga om saker man inte vet eller man behöver hjälp med..

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem

Har du läst reglerna??? Tror att detta inte är tillåtet å Fråga. Om du inte har en cd-key så här du inte köpt spelet. Så ta å betala 99kr eller va de nu kostar istället. Eller fråga en kompis.

Permalänk
Avstängd

Tror inte någon sitter med en CD-key som inte är reggad på STEAM och risken är ju inte så står att någon ger bort sitt STEAM acc som man säger så...

Frågan är ju bara varför man ens frågar ist för att köpa? om du nu lyckas med att få någon så är den ju säkert redan bannad...

MVH

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrSork
Har du läst reglerna??? Tror att detta inte är tillåtet å Fråga. Om du inte har en cd-key så här du inte köpt spelet. Så ta å betala 99kr eller va de nu kostar istället. Eller fråga en kompis.

bort tabbad tyvärr, men får la fråga nån kompis då!

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av effekthero

Har en över hemma faktisk... men du får vänta tills jag kommer hem.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Avstängd
Citat:

Hade du den inte reggad på STEAM? då är det ett tag sedan du spela va!?? kul att det var någon som hade en iaf så det verkar ju lösa sig..

MVH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja alla frågor som gäller olagliga saker som "kopierade" å nerladdade program/spel/film osv e inte tillåtet.
Om du tappat bort den kan du kontakta steam med dina uppgifter. Den är väl registrerad hos dom?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrSork
Ja alla frågor som gäller känsliga saker som "kopierade" å nerladdade program/spel/film osv e inte tillåtet.
Om du tappat bort den kan du kontakta steam med dina uppgifter. Den är väl registrerad hos dom?

okej, men det löste sig, en hade en (hoppas han har en iaf o inte ljuger)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr.Mabuse
Har en över hemma faktisk... men du får vänta tills jag kommer hem.

skulle va grymt snällt om du skicka den till mig! skicka via pm

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem

Re: CS 1.6 cd key

Citat:

hej, ny här

är det nån som har en cs 1.6 cd key som jag kan få? eller nån som vet vart man kan få tag på (inte köpa i butik)

mvh

Fan vad snål du är.. bryter mot reglerna dessutom.. lack

Visa signatur

AMD 7800X3D | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16GB | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB 6000MHz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InluZion
Hade du den inte reggad på STEAM? då är det ett tag sedan du spela va!?? kul att det var någon som hade en iaf så det verkar ju lösa sig..

MVH

Nej, jag lirar inte CS längre, men har ändå två eftersom det följde med ett grafikkort och den kan du få - förutsatt att jag hittar den dvs. Borde kanske ha sagt det också.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.

Permalänk
Medlem

Re: Re: CS 1.6 cd key

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oggelito

Vilken regel då? Innan du svarar så vill jag understryka att jag har en legitim och outnyttjad licens till förfogande.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Så om jag har ett account och inte använder det är det alltså ett regelbrott om jag ger bort den?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oggelito

jag är inte snål jag är bara smart o se om nån har här, nån snäll kille/tjej som vill dela med sig (och som kanske tänker på att om han/hon hjälper mig nu, kanske jag är snäll tbx senare när han/hon behöver hjälp )

Visa signatur

dRft

Permalänk
Hedersmedlem

TS: för att skapa konto går du med på reglerna. Nedan är en av dem.

Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen är svårtolkad och föränderlig. Moderatorerna är inte jurister som kan bedöma varje enskilt fall och avgöra om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna.

*tråd låst*

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace