Red - the Man without the Machine

Permalänk

Red - the Man without the Machine

Tja!

Är det någon som har denna låt på mp3 som fil?

Jag skull vilja veta vart ni köpt den eller vart ni köpt skivan.

Jag har letat på cdon.com / Ginza.se , spotify osv men hittar inget i sverige för utom itunes vilket jag inte använder och gillar tyvärr inte.

Någon som har tips eller råd ? Skulle vilja köpa på nätet annars men är inte säker om alla sidor är säkra.

Tackar i förväg, och är tacksam för all hjälp!

Dawid

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Hedersmedlem

Även om du ogillar itunes kan du väl använda det för att köpa låten och sedan spela upp den med något annat?

Permalänk

Nope tror inte det går, För låten blir bara i itunes och du måste ha en apple enhet men jag kör inte apple mer....jag vill kunna ha den på min satio och spela upp den där

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

vill minnas att det är .aac som de har, och det är ju bara att konvertera om till .mp3. Finns massor med gratis konverteringsprogram att ladda ned.

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
Nope tror inte det går, För låten blir bara i itunes och du måste ha en apple enhet men jag kör inte apple mer....jag vill kunna ha den på min satio och spela upp den där

Numera är låtarna drm-fria.

Permalänk

vad är drm-fria?

Kan man bara köpa skiten och köra loss på vad som hälst? ;D om det är så då jävlar

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
vad är drm-fria?

Kan man bara köpa skiten och köra loss på vad som hälst? ;D om det är så då jävlar

Att de är drm-fria innebär att de inte är låsta till itunes, ipod:ar eller liknande. Om du har otur eller använder någon obskyr uppspelare kanske du ändå inte kan använda filerna, men då går det som sagt att konvertera dem till mp3.

Permalänk

satio automatiskt konveterar till mp3 när du kastar dem i telefon mappen i Pc'n ;D

Tackar för all hjälp!

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●