Hybriddator från Lenovo

Permalänk
Melding Plague

Hybriddator från Lenovo

Lenovo söker det bästa av två världar genom att kombinera en tablet-dator med en mera traditionell bärbar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Intressant men dyr

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt billig enligt mig.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

sitter batteriet i skärmen då?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Inget för mig nu iaf, men helt klart intressant att se hur det här går och var det tar vägen.

Permalänk
Medlem

Tja.. det där är ju inte direkt nytt med såna system. Tablet PC's har ju haft det där rätt länge. Men Det var ett nytt tillvägagånssätt. Var rätt billigt, sen hoppas man att det funkar bra också.

Dock var den inte så snygg.

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem

Jag gillar konceptet.. hade jag varit i marknaden för en ny liten dator (hmm, var har jag lagt min nuvarane.... ) så hade den varit högt på listan.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem

Fan vad coolt.. synd bara att det inte är enhetlig lösning med enbart arm-processorer, men men, man kan inte få allt här i livet