Vem är ka, su@Swecklockers.com

Permalänk
Medlem

Vem är ka, su@Swecklockers.com

Fick mail från en otrevlig kille som mailat ang min annons här på swec marknad

han hade bara skrivit Idiot,, och inget mer..

Frågan är ju bara varför man skulle göra det och vem det egentligen är som är idioten...

och sen,, hur kan han ha en mailadress med swecklockers.com ??? får man det om man skickar svar från marknaden ??

om den som är skyldig läser detta så kan du ta åt dig och försöka växa upp!

Tycka att jag är en idiot men håll det för dig själv isånnafall..

Det är då inget fel på annonsen eller datorn iallafall så..

Visa signatur

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen-7 3800x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL 16 <> Msi 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

Fått liknande jag med. : )

Innehåll och avsändare.

Dock inget att bry sig om.

Permalänk

Det är lätt att fejka avsändaradress så förmodligen exixterar inte den mailadressen ens

Permalänk
Medlem

men orka sitta å fejka en adress och skicka ett ord idiot,, ja då har vi iallafall svaret på att de va han som är det...

Tack och ha en trevlig kväll

Visa signatur

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen-7 3800x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL 16 <> Msi 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

Haha vilken patetisk kille som mailar så helt onödiga saker :D:D:D snacka om att inte ha ett liv :D:D

made my day!!

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Avstängd

Man skriver väl sin epost när man svarar.. Case closed

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Skulle tippa på att det finns loggar på ip osv om webformuläret användes, inte särskilt svårt att hitta han i databasen sedan om han är medlem här

Bara snacka med någon Moderator eller kanske Edin till och med

Permalänk
Medlem

Men om det står "@swecklockers.com" så är det nog inte ens genom Sweclockers formuläret han svarat...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Re: Vem är ka, su@Swecklockers.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
Fick mail från en otrevlig kille som mailat ang min annons här på swec marknad

han hade bara skrivit Idiot,, och inget mer..

Frågan är ju bara varför man skulle göra det och vem det egentligen är som är idioten...

och sen,, hur kan han ha en mailadress med swecklockers.com ??? får man det om man skickar svar från marknaden ??

om den som är skyldig läser detta så kan du ta åt dig och försöka växa upp!

Tycka att jag är en idiot men håll det för dig själv isånnafall..

Det är då inget fel på annonsen eller datorn iallafall så..

Ja det är fan bara att glömma nollan

Visa signatur

Macbook Pro.
www.vardag.nu