Krediterat grafikkort. Kan jag?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Apr 2009

Krediterat grafikkort. Kan jag?

Ni har kanske rätt, jag borde vara glad att dom hjälpte mig, men supporten har varit urkass och jag tror att jag hade gjort en mycket bättre deal om jag hade lämnat in den någon annan stans.

AMD 955@4.2GHz | Corsair H60 (2x FD@1000rpm) | 460gtx 768mb@864mhz | Corsair 2x2gb 1600mhz | MSI 870A-G54 | Antec Three Hundred | OCZ 600w

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Vet inte hur jag skall formulera mig, men med kunder som dig är jag glad att jag inte har butik.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2007

Du får pengar för att ditt kort var trasigt, dvs du får 2000 kr av ett företag för att du ger dem något oanvändbart, varför klagar du?

Citera om du vill ha svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Dec 2008

varför inte lämna in kortet där du köpte det? lund har ju itel. kollat med dom vad dom säger om ärendet. eller det va kanske där köpte det?

Spel : | Asus z170-A | 6700K | Noctua NH-D15 | 32gb HyperX| ASUS GeForce GTX 970 STRIX |2x Samsung 850 500gb | OCZ Vertex 2 60GB SSD | Corsair rm750X | Fractal Design R5 | Windows 10 Pro x64 | Steelseries G7 | Qpad 8K Optical | Steelseries QCK+ Heavy | BenQ 27" VA LED |

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Maj 2006

Det måste ju finnas en anledning till att du köpte kortet hos butiken i fråga från första början, eller? Om jag hade butik skulle jag inte gillat att bara ge dig cash som du kunde spendera någon annan stans ärligt talat. Jag förstår butikens agerande.

“Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.”
- Arthur C. Clarke

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Testpilot
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2004

Varför ändrade du ursprungsinlägget? Hade varit intressant att se vad det handlade om! Vill du inte stå för vad du skrev?

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2009

Varför ta bort det du skrivit från början? hade ju vart bättre så att alla kunde se vad som stod..

MVH

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Björn Endre
Varför ändrade du ursprungsinlägget? Hade varit intressant att se vad det handlade om! Vill du inte stå för vad du skrev?

Håller med. Nu förstår man ju inte vad tråden handlar om.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Sthlm
Registrerad
Sep 2009

Dagens IQ-fail.

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2006

Iddi! Helt onödigt att ta bort!

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Maj 2009

I be like, HEY WHATS THIS?

Then I, oohh.

And now I's, VAD I HELVETE ÄR DETTA?

lolclockers

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Jul 2001