Permalänk
Medlem

lämna in ps2

Hur mycket kan man få för att lämna in en PS2 med 3 spel och en kontroll till game eller liknande affär i Uppsala?

Visa signatur

Coler Master 534 - Gigabyte ga q35m s2 - Corsair vx550 -corsair XMS2 4GB - Hitachi 500GB - intel core 2 quad 9400 - Samsung dvd - XFX HD 4770 - Win XP

Permalänk
Avstängd

Känns som den skulle vara mer värd på typ blocket, annars är det ju bara att ringa game och fråga dom har säkert någon lsita dom kan titta på.

Inbyte kan ju vara en bättre deal, gamestop körde ju en drive där man kunde byta in ett ps2 och 6 spel och sedan lägga några hundra mellan för att få en 360

Permalänk
Medlem

jag får gå till game och fråga nån gång i veckan,
PS2osv och xbox klassik 2 kontroller och 5 spel hur mycket är det värt tillsammans?

Visa signatur

Coler Master 534 - Gigabyte ga q35m s2 - Corsair vx550 -corsair XMS2 4GB - Hitachi 500GB - intel core 2 quad 9400 - Samsung dvd - XFX HD 4770 - Win XP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonte14
jag får gå till game och fråga nån gång i veckan,
PS2osv och xbox klassik 2 kontroller och 5 spel hur mycket är det värt tillsammans?

Men vadfan, du ska ju dit i veckan och vi kunde inte svara på din första fråga, hur ska vi då kunna svara på din andra fråga?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

och bara fråga vad man kan få för dom (inte ta dit dom men bara fråga)
OM ni inte är säker på hur mycket man kan få för dom... (det är ju "länge" kvar tills nästa vecka)

Visa signatur

Coler Master 534 - Gigabyte ga q35m s2 - Corsair vx550 -corsair XMS2 4GB - Hitachi 500GB - intel core 2 quad 9400 - Samsung dvd - XFX HD 4770 - Win XP

Permalänk
Medlem

Alltså det beror ju helt på vad det är för spel och om det är ps2 slim eller phat.

Permalänk
Medlem

PS2"phat" spel: "mx vs. atv Unleashed" "turbo truks" "NHL 07"
xbox, spel: "Scare" "Tony hawks underground2" "Ford street racing" "Rainbow six critical hour" "Forsa motorsport"

Visa signatur

Coler Master 534 - Gigabyte ga q35m s2 - Corsair vx550 -corsair XMS2 4GB - Hitachi 500GB - intel core 2 quad 9400 - Samsung dvd - XFX HD 4770 - Win XP

Permalänk
Medlem

ps2 och xbox spel brukar man generellt få 5kr styck för på game.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
ps2 och xbox spel brukar man generellt få 5kr styck för på game.

Mao meningslöst att lämna in? ..

Kör blocket alt tradera!

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Gamestop hade ps2 + 5 spel + 300 kronor = nytt xbox 360 arcade med beatles + mic