Asrock bygger Ion-moderkort med DDR3

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Asrock bygger Ion-moderkort med DDR3

Trots att plattformen Ion 2 ligger och lurar runt hörnet lanserar Asrock ett specialmoderkort med föregångaren.

Läs nyheten

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nödinge (Norr om GBG)
Registrerad
Jan 2008

Gillas...

[Corsair Carbide Air 240 Vit] [Corsair AX 750] [Intel Core i7 4790K] [Antec Kühler H2O 1220] [Corsair Vengeance DDR3 16GB 1600MHz/CL9] [MSI Z97M GAMING] [MSI GeForce GTX 980 Gaming] [WD Black SSD 256GB M.2 & Seagate Momentus XT 7200.1 500 & WD Black 500]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003

Ajajaj, liten skrikig fläkt?
Borde varit den nya dubbelAtomen isf den gamla.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Dec 2003

Jag är galet sugen på Ion 2 som bil-pc, hoppas att alla dom kommer med ddr3 som detta kortet !

Citera mig så jag hittar tillbaks om du vill nått !
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2770981

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tangentbord
Jag är galet sugen på Ion 2 som bil-pc, hoppas att alla dom kommer med ddr3 som detta kortet !

Mums med HTPC i bilen så man kan se en actionrulle, tända en cigarr och spilla upp en Whiskey på motorvägen i 200-knyck samtidigt som man snackar med nån i mobilen och surfar runt på internet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Roskilde
Registrerad
Dec 2008

Hmmmm, senast jag kollade så satt det sodimm-ddr3-minne i min bärbara med ion ...

Inger 78år

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Dec 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jookeer
Mums med HTPC i bilen så man kan se en actionrulle, tända en cigarr och spilla upp en Whiskey på motorvägen i 200-knyck samtidigt som man snackar med nån i mobilen och surfar runt på internet.

Haha ja precis, eller bara sjyst pekinterface och spotify

Citera mig så jag hittar tillbaks om du vill nått !
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2770981