Är inte nöjd med produkt efter 4 månader, kan jag lämna tillbaka?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jun 2005

Är inte nöjd med produkt efter 4 månader, kan jag lämna tillbaka?

Lite fail att jag kom på det nu men jag har köpt ett par hörlurar och bestämt mig efter 4 månader att jag inte gillar dem. Kan jag på något sätt lämna tillbaka dem? De köptes på Dustinhome.

Det jag itne gillar med dem är att de är obekväma och man får ont i huvudet efetr en lång session. Annars fungerar de utmärkt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Sep 2005

2 Veckor är "öppen" garanti
Bara sälja å köpa nya, om de är standard headset som man drar över huvudet så har jag minna över lådan för å trycka ut dem, annars får jag samma problem som du, klämmer mot skallen å ömmar mot öronen, kanske headset-tillverkarna har glömt bort att vissa sitter med dom på VÄLDIGT länge

Snälla alla ni som skapar å svarar, F A K T A!
Så ingen gissningslek där ni leker, å skapa inte en tråd innan ni vet hur ni ska forma den till nåt konkret.
Du som trådskapare blir irriterad över brist på hjälp å dom som ska hjälpa blir less på att korrigera folk.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2008

Nej. Dom är inte direkt oanvända efter 4 månader. Skulle isånnafall köpt ny dator var fjärde månad, vore som att hyra en dator gratis haha.

Sälj och köp nya.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jun 2005

Vet någon vad man kan få för ett par 4 månader gamla hörlurar som kosta runt 1000 lappen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nynäshamn
Registrerad
Maj 2009

600spänn?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
HSTD
Registrerad
Dec 2004

Vad är det för lurar?

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!