Permalänk
Medlem

The Secret World

Vet att det finns trådar, men dem är gamla. Annars får mod slå mig på fingarna

http://www.darkdemonscrygaia.com/

Någon som är intresserad? Såg att det fanns en skara svenskar där i alla fall
Man måste gilla det initiala upplägget om level löst, och att man inte "måste" spela mycket för att ha någon chans etc.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Är det släppt? Kommer det kosta. Är det där officiella hemsidan? Liknar bara ett forum <.<

Permalänk
Medlem

Det här kommer nog bli RIKTIGT bra!

Hoppas att spelet kommer ha skön spelkänsla bara!

http://www.youtube.com/watch?v=1O2sRKFZ8lM

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
....Liknar bara ett forum <.<

Ja, det är deras hemsida, det finns en annan men där finns bara två videos.
http://www.darkdaysarecoming.com/

Permalänk
Medlem

undrar om de medvetet väljer att inte hypa spelet mer än de gör Verkar som folk på det forumet är väldigt taggade

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

Det här är ett kommande spel? CGIn ser riktigt nice ut, men spelet ser ut som det är från 2004 eller så :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Det här är ett kommande spel? CGIn ser riktigt nice ut, men spelet ser ut som det är från 2004 eller så :/

Det är ett spel som ska komma, detta eller nästa år gissar de flesta på. Vi får se, det är funcom som är bakom det och grafiken i aoc är i världsklass bortsett från den grymt dryga buggen med skuggor som hoppar fram och tillbaka en cm eller så hela tiden.. eller gjorde senast jag lirade det.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Det är ett spel som ska komma, detta eller nästa år gissar de flesta på. Vi får se, det är funcom som är bakom det och grafiken i aoc är i världsklass bortsett från den grymt dryga buggen med skuggor som hoppar fram och tillbaka en cm eller så hela tiden.. eller gjorde senast jag lirade det.

Vad har grafiken med AoC att göra? Titta på den faktiskta gameplay videon. Grafiken är minst sagt primitiv. Dom behöver inte ens oroa sig över skuggor som hoppar fram och tillbaka nån cm, för det finns inga skuggor.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Skrivet av Ish:

Vet att det finns trådar, men dem är gamla. Annars får mod slå mig på fingarna

Känn dig slagen ;). Det går utmärkt att använda trådar även om de är gamla, det är bara att väcka dem igen.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.