Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Sep 2008

Pcgaming.se

Tjenna,

Tänkte beställa nytt ljudkort och Pcgaming.se är enda stället där dom har det inne. Dock så har jag aldrig hört talas om dom och undrar om de går att lita på. Har läst väldigt mycket positivt om dom på prisjakt.se men de har väldigt få kommentarer så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Vad har ni för erfarenhet av PCgaming.se?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Nov 2007

Re: Pcgaming.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorteX
Tjenna,

Tänkte beställa nytt ljudkort och Pcgaming.se är enda stället där dom har det inne. Dock så har jag aldrig hört talas om dom och undrar om de går att lita på. Har läst väldigt mycket positivt om dom på prisjakt.se men de har väldigt få kommentarer så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Vad har ni för erfarenhet av PCgaming.se?

butiken ligger i Karlstad och dom ska va seriösa vad jag vet så är lugnt att beställa från dom

Intel Core i5 7600k @4.2ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | MSI Black RX Vega 56 @ Vega 64 bios | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus ROG Strix Z270i Gaming/K1 | Cryorig H7 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Sep 2008

Re: Re: Pcgaming.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Von_OttO
butiken ligger i Karlstad och dom ska va seriösa vad jag vet så är lugnt att beställa från dom

Ok, tack för svar!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jul 2001

Flyttad.

Numera nöjd med en Chromebook.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Dec 2008

de va ju några djävulska priser dom hade!

Stationär " Annihilator" : i7 930 @ 4Ghz | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950
Kamera : Canon 70D, Canon 550D och DJI Phantom 2 vision +

Bilen: V50 Classic
Lek bilen: SKYLINE R33

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
de va ju några djävulska priser dom hade!

Därför ingen hört något om dom, går nog samma öde som PCwinner... dock så var PCwinner oseriösa, riktiga tjuvar... fast vad förväntar man sig av en södertälje butik.

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.