Sämsta Skräckfilmerna Du sett

Permalänk

Meat Grinder - Thailändsk skräckfilm, extremt dålig!

Visa signatur

YARRG!

Permalänk
Medlem

Död Snö

Man blev ju deprimerad av hur dålig den är och då var ändå förväntningarna otroligt lågt ställda från början...

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk

evul aliens ligger ju bra till

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

-One eyed monster- är fan så jefla dålig!!!! xD

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

Joy Ride 2: Dead ahead

Handling?

Några ungdomar som pajjar sin bil mitt i nevadaöknen när dom ska till Las Vegas, "lånar" en bil som står i vid ett hus. Bilen råkar ju tyvärr tillhöra en galen lastbilschaffis som terroriserar dom sen.. samma skitstory som man sett hur många gånger som helst.

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk

Tänkte häda lite nu också.

Halloween 1 (originalet från 70-talet), fan vad den suger... det enda som är bra är musiken och stämningen på vissa ställen.. men skådisarna, usch och fy.. fattar inte hur Jamie Lee Curtis kunde göra sig en karriär efter den där filmen.

Rob zombies tolkning som kom ut för några år sen var fan så mycket bättre..

Nu blir jag väl påhoppad av alla skräckfilmspuritaner..

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
House of Wax. Det var däremot kul att få se Paris Hilton få ett hjärnrör igenom huvudet

Det måste vara hennes signum, Jag såg en annan riktigt usel film där hon fick en påle i underlivet

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

Bland den sämsta men grym humor

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Empire of the Ants

Tragiskt skräckfilm med viss humor på effekterna

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
House of Wax. Det var däremot kul att få se Paris Hilton få ett hjärnrör igenom huvudet

riktigt dålig film. det ända bra var när hon fick järnröret i huvudet

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
-One eyed monster- är fan så jefla dålig!!!! xD

haha låter som titeln på en porris...

men kanske bara är natthumorn som satt in

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Death Tunnel.

Nuff said!

Detta är inte bara den sämsta skräckfilmen jag sett utan också den sämsta filmen någonsin, shit vad den var pinsam haha

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dampela
Drag me to hell är den sämsta jag kan komma ihåg iaf. Resten har väl varit så kassa att jag helt enkelt glömt bort dem.

Den här filmen var ju en komedi och inte skräck. Vet inte om det kanske var meningen iofs, men jag blev grymt besviken då jag förväntat mig en rysare.

Va helt säker på att det var en seriös film till demonen tog över geten i slutet kunde fan inte annat än att skratta åt ansiktet på den haha.

Gillade den verkligen tyckte den hade ett förbannat nice slut också

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD_for_life
Vilka Är De Enligt dig Sämsta Skräckfilmerna du sett

jag börjar väl då
Blair Witch Project 1 och 2

Haha, när man sitter o tittar på blair witch 1 första gången så tycker man att den e lite läskig.. Men i efterhand så inser man hur jääävla kass den är xD
Men jag måste erkänna att det är en av få genrer som funkar med dogma.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Paranormal activity var riktigt jävla kass

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tycker det är svårt att få tag i någon duglig skräckfilm över huvud taget.
Skall jag dock ge ett exempel på en riktigt usel titel så vill jag säga The Mangler "av" Stephen King med Robert Englund.

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av getskägg:

Majs någon?

Children of the Corn
Children of the Corn 2
Children of the Corn 3
Children of the Corn 666 (4)
Children of the Corn 5

.. osv ..

och givetvis:

The Prophecy

Den sista är kanske inte så skräckig, men sämst är den nog nästan i alla fall.

Mvh

Älskar Children of the Corn serien.. så klassisk B skräck det kan bli :)=

Sämsta jag sett är nog http://www.imdb.com/title/tt1038686/ Legion. Men det är nog bara för att jag nyss såg den.. Så ofantligt dålig film.

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Skrivet av Ilja:

Varför vill man se en film baklänges? Det är väl klart att man tycker att filmen suger då. =/

because i was high

Visa signatur

Asus: Bara vi har äkta USB 3.0 och SATA 6,0 Gbps
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/w47khy.png[/img]

Permalänk
Skrivet av hultent3:

Älskar Children of the Corn serien.. så klassisk B skräck det kan bli :)=

Sämsta jag sett är nog Legion (2010) - IMDb Legion. Men det är nog bara för att jag nyss såg den.. Så ofantligt dålig film.

Knappast att Legion kan kallas skräckfilm.. Mer action än skräck iaf.

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk

Black Sheep är ju sämst. Legion som nämndes högre upp var ju riktigt dålig också, dock vet jag inte om det kan differentieras som skräck.

Permalänk

The human centipede eller?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

The human centipede sög något fruktansvärt.

Men denna tar nog priset i sämst-genom-tiderna-klassen:
http://www.imdb.com/title/tt1491603/

Visa signatur

"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."

Permalänk
Medlem

Haha kom att tänka på en riktigt dålig rulle, det här var när Scream 1 hade kommit och var poppis så ploppade Scary Video upp på lokala videobutiken så jag gick och hyrde den...kollade 10-15mins sen gick jag tillbaka med den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Haha kom att tänka på en riktigt dålig rulle, det här var när Scream 1 hade kommit och var poppis så ploppade Scary Video upp på lokala videobutiken så jag gick och hyrde den...kollade 10-15mins sen gick jag tillbaka med den.

Kanske inte så konstigt eftersom att Scary Video är en parodi som väldigt många andra titlar nämda i den här tråden. Klart man blir besviken om man vill se en skräckfilm och slår igång en film som driver med dessa istället? Såg att någon nämt Black Sheep också...

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Gillar att prata film, men om man listar blair witch project i första posten säger jag "pass" för då har man inte sett mycket film.

Permalänk
Medlem