Permalänk
Medlem

Någon i Västervikstrakten?

Tjabba kamrater.

Bara och inse, dags att lämna Umeå. Riktat in mig på Västervik, till stor del för att en kompis redan bor där och har tillfälligt boeende då.

Men frågan är, någon här som är ifrån trakten? Tänkte på framtida nya bekantskaper

Känns lite tungt med en 90 mils flytt, meen va fan, måste ju satsa lite i livet

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk
Medlem

Du har helt gjort ett bra val av stad! Västervik är en underbar sommarstad.

Dock så bor jag 10mil ifrån =/

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Låter fint!

Talade med Bravida, mycket talar för att jag kommer börja där. Frågan är hur allt kommer bli rent praktiskt.

Men 10 mil, jag bor i Umeå, komigen, 10 mil är nothing

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk

Är en stolt Västervikare, eller rättare sagt, oästärväikare!

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

Västervik är bara något jag har passerat. Har bott i Eskilstuna i hela mitt liv, men i slutet av sommaren flyttade vi ner till Nybro där min flickvän är ifrån. Så nu har man jobb i Kalmar istället.

Det är tufft att flytta långt! Men själv har jag inte haft någon större tid eller lust att skapa nya kontakter här i krokarna än. Haft fullt upp med annat. Men sommaren lär väl ändra lite på det kanske. Hittills har man mest varit instängd i sitt hem 24/7 i tråkigt väder. Ska bli skönt att få uppleva en svensk sydsommar med närhet till kust och Öland.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Ojoj, vad förvånad jag blev när jag såg en tråd om lilla Västervik

Jag har bott här hela mitt liv, på sommaren är det här bland dom bättre städerna i Sverige kan jag intyga!
Nu på vintern är det däremot ganska segt
Hade du tänkt att jobba här?
Släng iväg ett PM om du är sugen på att supa ngndag

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem

Hmm personligen tycker jag Umeå låter roligare men det är ju inte jag som ska flytta...

Större stad, riktiga årstider, mer att göra...

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD