Hjälp mig värdera några spel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skaftö
Registrerad
Dec 2004

Hjälp mig värdera några spel

Tjoho.
Är så att jag skulle behöva pengar och funderar på att sälja några spel.
Men grejen är den att jag vet inte om det är värt att sälja dom nu eller vänta.
Spelen är dessa:
PSX:
Final Fantasy Origins (nytt inplastat)
Final Fantasy Anthology (beg, i nyskick)
Final Fantasy VI (beg i fint skick)
Final Fantasy VII platinum (nytt inplastat)
Final Fantasy VIII platinum (nytt inplastat)
Final Fantasy IX platinum (nytt inplastat)

Sen har jag även Final Fantasy X och Final Fantasy XII nya och inplastade. Dessa är också budgetvarianter

Sen har jag även en ny oöppnad limiterad Resident Evil 4 handkontroll (motorsåg) till PS2 om den skulle va värd något.
Allt är PAL

Som sagt, jag är i behov av pengar. Men om ni tror att dessa grejer ökar något större i värde med tiden så kan jag vänta.
Men, vad kan dessa va värda?

PS, har kollat tradera men inte hittat så mycket

Acer 7750G | 8gb DDR3 | Samsung 840 Evo 120gb SSD

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

Frågan är om folk hellre köper FF7, 8 på playstation network istället för 10$ än budgetvarianten.

Det hade nog varit annorlunda om de hade varit original versionerna och inte platinum.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Portland, USA
Registrerad
Dec 2007

Ganska vanliga spel att få tag på så kanske 300-400kr bara för att dom är inplastade

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer