Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

2009 års bästa brädspel

*bort*

CPU : Intel Core i7 2600K Moderkort : Asus P8Z68-V PRO GEN3 Grafikkort : MSI Geforce GTX 970 Gaming 4GB Minne : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V Chassi : Fractal Design Define r3 Nätdel : Corsair 650W ModulärtOS disk : Intel 530 240 GB SSD Övriga diskar : 2x WD Red 2 TB, 2x WD Green, 1x WD 750 GB, 1x WD 500 GB Optisk enhet : Optiarc AD-7280S SATA

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Sep 2003

Skulle gärna hjälpa till men inte om jag behöver registrera mig för att göra det

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sundsvall
Registrerad
Okt 2002

orkar ej regga mej tyvärr,men sökte på mitt favorit brädspel och det fanns,heroquest.

keep your friends close but your enemies even closer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Maj 2003

Jag älskar brädspel det får mig att tänka på då jag var ung, tyvärr är brädspel ej roligt att spela ensam.
Mina favoriter i dag är monopol och risk, där båda finns till pcn. Annars lite tjuv och polis skulle inte vara fel. Alltså nobrain spel är min typ och jag misstänker de flesta spelen är lite mer komplicerade. Jag har för övrigt samma smak på vanliga pc spel, nobrain, bara sätt igång och spela som zuma.
*edit* Förklaringen är att jag inte kan slappna av framför spel, då jag har så mycket annat som borde göras, varvid jag vill ha nöje direkt.

Nå jag får spana in sidan bättre och se om jag registrerar mig. Men jag är nog lite mer åt barn-brädspel hållet. D.v.s. åldersgrupp 6 -12 år

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lite överallt
Registrerad
Jan 2003

Håller med bud, gillar också Risk och Monopol. De är ena riktiga höjdare på datorn och i LAN också, då slipper man pillret med alla arméer i Risk i iallafall... men man saknar ju tärningslåendet... någon som finns det finns nån bluetooth tärning kanske?

Men monopol, carcasonne, risk, talisman (!!!), Citadels är väl mina favoriter genom åren. Just för det senaste året vet jag inte dock.

Hade gärnat röstat men orkar inte registrera mig, men ska kika mer på sidan i framtiden och se om det kan vara något.

Spelar RB6 Siege, PUBG, Rimworld och lite annat smått o gott.

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

SnowJim varnad för brott mot §9 + avstängd från ÖÄ.

*Tråd låst*