Permalänk
Medlem

2009 års bästa brädspel

*bort*

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Skulle gärna hjälpa till men inte om jag behöver registrera mig för att göra det

Permalänk

orkar ej regga mej tyvärr,men sökte på mitt favorit brädspel och det fanns,heroquest.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Jag älskar brädspel det får mig att tänka på då jag var ung, tyvärr är brädspel ej roligt att spela ensam.
Mina favoriter i dag är monopol och risk, där båda finns till pcn. Annars lite tjuv och polis skulle inte vara fel. Alltså nobrain spel är min typ och jag misstänker de flesta spelen är lite mer komplicerade. Jag har för övrigt samma smak på vanliga pc spel, nobrain, bara sätt igång och spela som zuma.
*edit* Förklaringen är att jag inte kan slappna av framför spel, då jag har så mycket annat som borde göras, varvid jag vill ha nöje direkt.

Nå jag får spana in sidan bättre och se om jag registrerar mig. Men jag är nog lite mer åt barn-brädspel hållet. D.v.s. åldersgrupp 6 -12 år

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Håller med bud, gillar också Risk och Monopol. De är ena riktiga höjdare på datorn och i LAN också, då slipper man pillret med alla arméer i Risk i iallafall... men man saknar ju tärningslåendet... någon som finns det finns nån bluetooth tärning kanske?

Men monopol, carcasonne, risk, talisman (!!!), Citadels är väl mina favoriter genom åren. Just för det senaste året vet jag inte dock.

Hade gärnat röstat men orkar inte registrera mig, men ska kika mer på sidan i framtiden och se om det kan vara något.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Geeks
SweClockers

SnowJim varnad för brott mot §9 + avstängd från ÖÄ.

*Tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015