Permalänk
Medlem

3 total
Bara ringa o surfa nästan obegränsat.

699:-/ månaden

Lite dyrt men skönt att slippa bry sig om att hålla igen på datatrafiken och samtals tid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av masa69
3 total
Bara ringa o surfa nästan obegränsat.

699:-/ månaden

Lite dyrt men skönt att slippa bry sig om att hålla igen på datatrafiken och samtals tid.

Det går tyvärr bort helt och hållet då jag redan idag använder mitt abonnemang som jag önskar och ändå hamnar 150-200:- mindre än det abonnemanget.

Permalänk

Har själv som sagt glocalnet fritt vilket jag är mycket nöjd med men förstår att det faller för dig om du surfar mycket.

Dock så pratade jag med Glocalnet support härom veckan och frågade dem om det skulle komma någon surftjänst hos dem och det sa de att de skulle. Troligtvis att man betalade en summa per månad eller vecka och man då fick surfa fritt. De sa dock inte när men inom en snar framtid iaf. Kanske kan vara värt att vänta lite på?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartkennet
Har själv som sagt glocalnet fritt vilket jag är mycket nöjd med men förstår att det faller för dig om du surfar mycket.

Dock så pratade jag med Glocalnet support härom veckan och frågade dem om det skulle komma någon surftjänst hos dem och det sa de att de skulle. Troligtvis att man betalade en summa per månad eller vecka och man då fick surfa fritt. De sa dock inte när men inom en snar framtid iaf. Kanske kan vara värt att vänta lite på?

Jo det är ju ett krav, annars försvinner ju halva syftet med en mobil som Hero som använder datatrafiken snudd på konstant för alla aplikationer.
Men det är helt klart något som kan väntas på, så länge det inte rör sig om flera månader fram i framtiden hehe.

Permalänk

Nä jag håller helt med dig där fakt.

Men slå en signal till Glocalnet och kolla. Alla andra operatörer har ju sådana tjänster så det kan ju inte ta så lång tid för dem att vaska fram en sådan tjänst tycker jag ju.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Jo det är ju ett krav, annars försvinner ju halva syftet med en mobil som Hero som använder datatrafiken snudd på konstant för alla aplikationer.
Men det är helt klart något som kan väntas på, så länge det inte rör sig om flera månader fram i framtiden hehe.

Jag har också glocalnet fritt vilket är kanon bra förutom då surfet.

Men jag ringde dem nyss och dem sa att det kommer i maj så jag håller mig kvar vid glocalnet och väntar någon månad så får de kosta lite extra nu när jag får min nya Acer Liquid vilket är tvång att ha uppkopplad hela tiden

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>