finns nån xbox 360 elite med antingen forza 3 och/eller handkontroll?

Permalänk
Medlem

finns nån xbox 360 elite med antingen forza 3 och/eller handkontroll?

Hej!
Jag har sett att man kan beställa Super Elite i något kit med Forza Motorsport 3 och en extra handkontroll, men det känns inte värt extra kostnaden. 3200 tror jag det kostade utan frakt.

Hade tänkt mig att skaffa en xbox 360 elite (120 GB) med en extra handkontroll och vill gärna ha spelet Forza 3.

Eller ska jag satsa på något annat value-paket med några spel osv och sen köpa till grejerna löst? Hade varit trevligt med någon bra butik och inte pixmania eller från UK.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Beror ju på lite vad du vill ha för spel med
http://www.webhallen.com/prod.php?id=105789 + handkontroll och forza 3 så blir det ungefär samma prislapp ändå.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackwizard
Beror ju på lite vad du vill ha för spel med
http://www.webhallen.com/prod.php?id=105789 + handkontroll och forza 3 så blir det ungefär samma prislapp ändå.

Precis
Så där får man 3 andra spel istället för större hårddisk kan man säga?
Men vet inte om de spelen låter så skoj, så det hade varit roligare att spara in de pengarna. Men jag kanske har fel.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Lego indiana jons kan allt vara lite underhållande om man kör igenom det Coop med en kompis.

Och en 120 gb borde man klara sig länge på. Bara spelen man installerar som tar plats typ bara att radera spel du inte spelar längre så får du ju plats med mer. Och på 120 gb får du in typ 17 spel inte ofta man har mer än det som man spelar ofta

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Tänk dock på att det 250GB HD samt att du får 2st kontroller + Forza 3.

En lös kontroll efter går på runt 400kr.

Gamestop hade för ett tag sen iaf, eller kanske fortfarande har 10% rabatt på allt. Så där försvinner några lappar, bara att tänka på. Köpte min där.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Köpte idag på Game, i fysiska butiken alltså.
http://www.game.se/acatalog/info_31.html
XBOX 360 Elite 120 GB-baspaket
Trådlös handkontroll
Lego Batman
Pure
Halo 3
Fable II
Kostade lite mindre där till och med, 2690 kr

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Köpte idag på Game, i fysiska butiken alltså.
http://www.game.se/acatalog/info_31.html
XBOX 360 Elite 120 GB-baspaket
Trådlös handkontroll
Lego Batman
Pure
Halo 3
Fable II
Kostade lite mindre där till och med, 2690 kr

Måste ha varit dålig försäljning hos Game under julen eftersom detta Microsoftbundlepack sålde slut inom några dagar i de flesta butiker på andra ställen.

Grattis:D

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Fable 2 är najs, körde igenom det för inte så längesen.

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.