Permalänk
Medlem

Kommer det klockan 00:00 inatt eller när exakt kommer det? Någon som vet?
Sugen på att spela redan i natt ju

Visa signatur

Antec p183 | i5 750 @ 3.9 GHz | Asus P7P55D | ATI HD5850 775/1125 | Corsair DDR3 PC12800/1600MHz 2x2GB | OCZ 600W | SpinPoint F3 1TB | Intel X25 40GBx2 RAID0 | DELL 2209WA x3

Permalänk

På senare tid får jag ett meddelande som säger "Den här produkten är inte till salu i din region" när jag försöker köpa något från XB live arcade tjofräsen. Iaf när det gäller Duke Nukem 3D. Får även något liknande meddelande när jag försöker hyra film på Zune. Även det har funkat tidigare.. Någon som vet vad detta kan bero på?

Permalänk
Medlem

Nån som har dragit ner det?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Har lirat nån timme nu och måste säga att det är bättre än jag minns. Grymt sköna kontroller, allt känns gjutet! Lite framerate drop vid splitscreen + explosioner men annars är det fina fisken.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra spel. Har fastnat vid Chicago. Av nån anledning kan jag inte programmera om taxin :/

Visa signatur

Here to play. ❤️

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Red Beaver
Nån som har dragit ner det?

Instant buy så fort ja kom hem från jobbet
Nu ska man äntligen få återuppleva detta åter igen på bättre hårdvara och online!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dampela
På senare tid får jag ett meddelande som säger "Den här produkten är inte till salu i din region" när jag försöker köpa något från XB live arcade tjofräsen. Iaf när det gäller Duke Nukem 3D. Får även något liknande meddelande när jag försöker hyra film på Zune. Även det har funkat tidigare.. Någon som vet vad detta kan bero på?

Låter konstigt
Inga inställningar som ändrats? Typ användare eller vilket land du bor i?

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope
Instant buy så fort ja kom hem från jobbet
Nu ska man äntligen få återuppleva detta åter igen på bättre hårdvara och online!

Låter konstigt
Inga inställningar som ändrats? Typ användare eller vilket land du bor i?

Har kollat inställningarna och allt verkar vara som det ska.. Blir väl att kontakta supporten.

Lyckades få ner trial versionen av Perfect dark nu iaf.. Snacka om trip down memory lane alltså Btw, hett tips: tryck inte på strömbrytaren på väggen bredvid ventilationstrumman/fläkten i början av första banan. När jag gjorde det blev det totalt kolsvart.. Och dum som jag var gick jag iväg ett par steg och kunde inte hitta tillbaka till strömbrytarn igen xD Vet inte om det bara va en bugg i min trialversion iofs. Fast samtidigt vill jag minnas att det hände så i N64 versionen också, men att man kunde se några få ljuskällor iaf.. *shrugs*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dampela
Btw, hett tips: tryck inte på strömbrytaren på väggen bredvid ventilationstrumman/fläkten i början av första banan. När jag gjorde det blev det totalt kolsvart.. Och dum som jag var gick jag iväg ett par steg och kunde inte hitta tillbaka till strömbrytarn igen xD Vet inte om det bara va en bugg i min trialversion iofs. Fast samtidigt vill jag minnas att det hände så i N64 versionen också, men att man kunde se några få ljuskällor iaf.. *shrugs*

Körde coop med en kompis nyss och medan han var upptagen med första uppdraget på den banan så släckte jag och sprang vidare medan han virrade i mörkret

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Har lirat en del nu och har sett att man bara kan ha 4 botar i combat simulator?? Förr kunde man ha 8, eller e det nåt som behöver låsas upp?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Även jag har köpt spelet nu för ett par dagar sen, herregud så roligt det är, helt klart värt pengarna!

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650