Ny burk för 10k - Sista kollen

Permalänk
Medlem

Ny burk för 10k - Sista kollen

Tjena!

Tänkte köpa en ny burk, ska användas till lite allt möjligt men mest spel och videoredigering. Tänkte även klocka lite.

Vad tycker ni? Ändra på något?

Permalänk
Medlem

Det ser bra ut! Förutom att du för ett par tior till kan få en 500 GB:are istället. Sen skulle inte jag köra på en version 11(7200.11). Kör på 12:an om du ska ha en Seagatedisk. Priset är iprinscip desamma...

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Precis som Klimpen2 säger så ska du skippa 7200.11-serien av Seagate-diskar. Googla på det så får du läsa det som har sagts om dem.

Jag vet inget om Scythe's nätagg. Jag personligen hade väl satsat på ett lite mer säkert nätagg. Inte en enda recension eller omdöme på prisjakt samt rank 170, låter inte så intressant i mina öron. Det lär väl vara ett ok nätagg eftersom Scythe gör bra ifrån sig när det gäller andra produkter, men man vet aldrig.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Bytte till
HDD: 500GB Seagate Barracuda 7200.12 SATA II
PSU: Corsair TX 650W 80+

Permalänk

du har glömt dvd läsare